Page 291 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 291
Ustvarjalno pripovedovanje in vizualna umetnost

Slika 13
Primer spremljevalne didaktične igre
Pripovedovalne karte, ki je lahko spodbuda
za pripovedovanje na pripovedovalski klopi
(avtorici: Neja Kovač in Daša Štepic)

Slika 14 Primer spremljevalne didaktične igre Slika 15 Primer spremljevalne didaktične igre
Pripovedovalne karte, ki vključuje Pripovedovalne karte, ki vključuje
dogajalni prostor iz lokalnega okolja junake iz lokalnega okolja (avtorici:
(avtorici: Neja Kovač in Daša Štepic) Neja Kovač in Daša Štepic)

lične rešitve, tako v virtualni obliki, kot je npr. videoposnetek ali fotografije
(glej slike 8, 9 in 10), kot tudi v fizični, npr. maketa (glej sliko 8 desno). Svoje
dopolnjene socialne inovacije so predstavili vsem vključenim v raziskavo, s
katerimi so opravili tudi refleksijo ter beležili morebitne pomanjkljivosti, ki
so jih lahko upoštevali pri izdelavi končnega dela.

V zadnji, tretji fazi akcijske raziskave so študenti svoje dopolnjene ideje pre-
nesli v končne rešitve, ki so jih predstavili v virtualni in fizični obliki. Tudi v
zadnji fazi so predstavitve ter refleksija videnega potekale pred vsemi priso-
tnimi v raziskavi. Nekaj rešitev je razvidnih s slik od 11 do 18.

Sklepne ugotovitve

V dobi digitalnih medijev se zdi, da smo na družabne prostore, ki so bili v pre-
teklih stoletjih izjemnega pomena, kajti v njih so si ljudje izmenjevali tako po-
membne kot manj pomembne informacije, ki so zadevale osebne, a tudi širše
družbene tematike, pozabili oz. jih z izgovorom, da nam svetovni splet ter
družbena omrežja zadoščajo, potisnili v drugi plan. Prav preizpraševanje, ka-
rantena, novoporajajoče se oblike sobivanja so nam pokazali pomembnost

291
   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296