Page 285 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 285
Ustvarjalno pripovedovanje in vizualna umetnost
Preglednica 1 Faze akcijskega raziskovanja
Zasnova Začetek Priprava učnega okolja
raziskave raziskave Osredinjenje in uokvirjenje raziskovalnega problema
Udeleženci
Zbiranje Zbiranje Teoretična izhodišča in pregled literature
podatkov informacij Viri in informacije
Veljavnost
Analiza Ugotavljanje
podatkov ključnih zadev Opazovanje
Poročanje in izkušenj Pregled dokumentov, zapisov, posnetkov in drugega gradiva
Pisna poročila Kvalitativni poudarki
Ukrepanje Pregled literature
Predstavitve
in nastopi Analiziranje ključnih izkušenj
Kategoriziranje in kodiranje
Ustvarjanje Izboljševanje analize
rešitev
Formalna poročila
Pripovedna poročila
Predstavitve
Video
Večpredstavnost
Reševanje težav
Implementacija teoretičnih izhodišč
Evalvacija
Medgeneracijska povezava in sodelovanje s širšim lokalnim
okoljem ter z vzgojno-izobraževalnimi zavodi (VIZ) in s
kulturnimi ustanovami v lokalnem okolju
ročja predšolske vzgoje na eni izmed pedagoških fakultet v Sloveniji. Pov-
prečna starost vključenih v raziskavo je bila v času raziskave 28,75 (±3,45) leta.
Postopek akcijske raziskave
Postopek akcijske raziskave je razviden iz preglednice 1. Faze raziskave smo
opravili po Stringerju (2008).
Na začetku raziskovalnega procesa smo oblikovali okvirni načrt akcijske ra-
ziskave, ki smo ga izpopolnjevali skozi celotno raziskavo. Akcijsko raziskavo
smo razporedili na posamezne uresničljive akcijske korake. Vsak korak je bil
usmerjen v dejavnost s konkretnimi cilji. Število akcijskih korakov in njihovo
trajanje smo prilagodili glede na konkreten raziskovalni problem. Za vsak ko-
rak smo v naprej določili način spremljanja in beleženja učinkov, ki so na-
stali v posamezni fazi raziskave. Uporabili smo naslednje tehnike zbiranja
podatkov: opazovanje z udeležbo, fotografije, videoposnetke, izdelke štu-
dentov (likovni izdelki, glasbeni izdelki, fotografije, videoposnetki . . .), izjave
in zgodbe/pripovedi študentov (ustne in pisne). Načrt akcijskega raziskova-
285
Preglednica 1 Faze akcijskega raziskovanja
Zasnova Začetek Priprava učnega okolja
raziskave raziskave Osredinjenje in uokvirjenje raziskovalnega problema
Udeleženci
Zbiranje Zbiranje Teoretična izhodišča in pregled literature
podatkov informacij Viri in informacije
Veljavnost
Analiza Ugotavljanje
podatkov ključnih zadev Opazovanje
Poročanje in izkušenj Pregled dokumentov, zapisov, posnetkov in drugega gradiva
Pisna poročila Kvalitativni poudarki
Ukrepanje Pregled literature
Predstavitve
in nastopi Analiziranje ključnih izkušenj
Kategoriziranje in kodiranje
Ustvarjanje Izboljševanje analize
rešitev
Formalna poročila
Pripovedna poročila
Predstavitve
Video
Večpredstavnost
Reševanje težav
Implementacija teoretičnih izhodišč
Evalvacija
Medgeneracijska povezava in sodelovanje s širšim lokalnim
okoljem ter z vzgojno-izobraževalnimi zavodi (VIZ) in s
kulturnimi ustanovami v lokalnem okolju
ročja predšolske vzgoje na eni izmed pedagoških fakultet v Sloveniji. Pov-
prečna starost vključenih v raziskavo je bila v času raziskave 28,75 (±3,45) leta.
Postopek akcijske raziskave
Postopek akcijske raziskave je razviden iz preglednice 1. Faze raziskave smo
opravili po Stringerju (2008).
Na začetku raziskovalnega procesa smo oblikovali okvirni načrt akcijske ra-
ziskave, ki smo ga izpopolnjevali skozi celotno raziskavo. Akcijsko raziskavo
smo razporedili na posamezne uresničljive akcijske korake. Vsak korak je bil
usmerjen v dejavnost s konkretnimi cilji. Število akcijskih korakov in njihovo
trajanje smo prilagodili glede na konkreten raziskovalni problem. Za vsak ko-
rak smo v naprej določili način spremljanja in beleženja učinkov, ki so na-
stali v posamezni fazi raziskave. Uporabili smo naslednje tehnike zbiranja
podatkov: opazovanje z udeležbo, fotografije, videoposnetke, izdelke štu-
dentov (likovni izdelki, glasbeni izdelki, fotografije, videoposnetki . . .), izjave
in zgodbe/pripovedi študentov (ustne in pisne). Načrt akcijskega raziskova-
285