Page 290 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 290
bara Baloh in Eda Birsa
Slika 8 Predstavitev idejnih zasnov v drugi fazi raziskave
Slika 9 Predstavitev druge idejne zasnove Slika 10 Predstavitev idejne zasnove virtualne
pripovedovalskih klopi v drugi fazi slikanice brez besedila v drugi fazi
raziskave (avtorici: Neja Kovač raziskave (avtorici: Nives Čok
in Daša Štepic) in Julija Ražem)
Slika 11 Primer več končnih rešitev Slika 12 Primer vključevanja področja glasbe
pripovedovalnih klopc (avtorici: k inovativni rešitvi – pripovedovalne
Neja Kovač in Daša Štepic) klopce (avtorici: Neja Kovač in Daša
Štepic)
Po izvedeni nevihti možganov in dopolnitvi idejnih zasnov so študenti pri-
pravili nove primere, v katere so vključili različna umetniška področja ter raz-
290
Slika 8 Predstavitev idejnih zasnov v drugi fazi raziskave
Slika 9 Predstavitev druge idejne zasnove Slika 10 Predstavitev idejne zasnove virtualne
pripovedovalskih klopi v drugi fazi slikanice brez besedila v drugi fazi
raziskave (avtorici: Neja Kovač raziskave (avtorici: Nives Čok
in Daša Štepic) in Julija Ražem)
Slika 11 Primer več končnih rešitev Slika 12 Primer vključevanja področja glasbe
pripovedovalnih klopc (avtorici: k inovativni rešitvi – pripovedovalne
Neja Kovač in Daša Štepic) klopce (avtorici: Neja Kovač in Daša
Štepic)
Po izvedeni nevihti možganov in dopolnitvi idejnih zasnov so študenti pri-
pravili nove primere, v katere so vključili različna umetniška področja ter raz-
290