Page 286 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 286
bara Baloh in Eda Birsa

Preglednica 2 Potek akcijske raziskave

Trajanje dejavnosti Raziskava je potekala v drugem semestru, od februarja do junija, v študijskem
letu /

Področja dejavnosti Pripovedovanje ter vizualna in glasbena umetnost.

Glavni cilj Poiskati različne strategije in načine povezovanja več umetniških področij
(pripovedovanje ter vizualne in glasbene umetnosti) ter oblikovati konkretne
rešitve za spodbujanje ustvarjalnega pripovedovanja in umetniškega izraža-
nja v luči medgeneracijskega povezovanja ter socialne inovacije

Didaktični Fotografije, primeri (predmeti in pojavi) iz lokalnega okolja, videoposnetki,
pripomočki umetniška dela, strokovna in znanstvena literatura, didaktične igre

Viri informacij Strokovna in znanstvena literatura, splet, lokalno okolje, izkušnja mentorjev

Ustvarjalnost Odkrivanje, prebujanje in spodbujanje ustvarjalnih rešitev na področju pripo-
vedovanja ter vizualne umetnosti

Refleksija Predstavitev in analiza izbranih umetniških del sta študente spodbudila k
ustvarjalnosti ustvarjalnemu mišljenju ter delovanju na področju pripovedovanja in vizu-
alne ter glasbene umetnosti

Motivacija Spoznavanje okolja in možnosti za medgeneracijsko sodelovanje ter socialna
inovacija

Refleksija Možnost sodelovanja pri pripravi socialne inovacije v času epidemije je štu-
motivacije dente motivirala k iskanju možnosti za medgeneracijsko povezovanje preko
ustvarjalnega pripovedovanja in umetniškega ustvarjanja

Nadaljevanje na naslednji strani

nja je predvideval elemente opazovanja, refleksije, organizacije, raziskovanja,
preverjanja, dokumentiranja ter vrednotenja.

Pri načrtovanju posameznih dejavnosti so študenti načrtovali delo na pod-
lagi ustvarjalnosti in motivacije (spodbuditi zanimanje in aktivno sodelova-
nje vključenih v raziskavo), raznolikih dejavnosti (te naj bi vključenim v razi-
skavo ponujale veliko različnih možnost pridobivanja novih znanj z vseh po-
dročij ter seveda izpolnile tudi njihova pričakovanja preko aktivnega izobra-
ževanja in raziskovanja), opazovanja (za ta del so bili izredno dragoceni vsi
fotografski in videoposnetki, ki so pripomogli k natančnemu opazovanju ter
možnosti preverjanja celotnega poteka dejavnosti) ter sinteze, katere del bo
predstavljen v poglavju »Rezultati in razprava« pričujočega prispevka.

Opis akcijske raziskave

Potek akcijske raziskave je razviden iz preglednice 2 in fotografij posameznih
faz, ki sledijo.

V prvi fazi so bili vključeni v raziskavo seznanjeni s cilji raziskave. Nato je bil
izveden medpredmetni študijski proces, v katerem so bili študenti seznanjeni
s teoretičnimi izhodišči s področij vizualne umetnosti in pripovedovanja, kar

286
   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291