Page 295 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 295
Ustvarjalno pripovedovanje in vizualna umetnost

Drobnič, K. 2016. »Avtentični učni proces: izhodišče spodbujanja likovnega ra-
zvoja učencev.« Didakta 25 (188): 2–11.

Frelih, Č., in J. Muhovič. 2012. Likovno/vizualno: eseji o likovni in vizualni umetno-
sti. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Hlebec, V., in S. Mandič. 2021. »Socialne inovacije kot nov tip kolektivnega de-
lovanja.« Teorija in praksa: revija za družbena vprašanja 58 (1): 5–27.

Kearney, R. 2016. O zgodbah. Prevedel A. E. Skubic. Ljubljana: Literarno-umet-
niško društvo Literatura.

Kopačin, B. 2014. »Ustvarjalnost učiteljev predmeta glasbena umetnost.« Di-
dakta 24 (171): 22–25.

Krajnc, A. 2011. »Kriza ima več podob, rešitev je ena: dajte ljudi na prvo mesto.«
Andragoška spoznanja 17 (1): 5–10.

Kroflič, R. 2017. »Pedagoški pomen zgodbe in narativne vednosti.« Sodobna pe-
dagogika 68 (1): 10–31.

Ličen, N. 2013. »Zgodbe o ustvarjalnem učenju med utopijo in vsakdanjostjo.«
Andragoška spoznanja 19 (3): 5–7.

Lintonen, M. 2019. »Finska osnovna edukacija iz umetnosti: inovator ustvar-
jalnosti.« V Misliti socialne inovacije, uredila S. Gaber in V. Tašner, 225–226.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Medved Udovič, V. 2004. »Slikanica Maruška Potepuška in Bruno se igra med
besednim in vizualnim.« Otrok in knjiga 61 (29): 29–42.

Nicolopoulou, A. 2017. »Promoting Oral Narrative Skills in Low-Income Pre-
schoolers through Storytelling and Story Acting.« V Storytelling in Early
Childhood: Language, Literacy, and Culture, uredili T. Cremin, R. S. Flewitt,
B. Mardell in J. Swann, 49–66. London: Routledge.

Riihelä, M. 2019. »Finska metoda pripovedovanja.« V Misliti socialne inovacije,
uredila S. Gaber in V. Tašner, 227–228. Ljubljana: Pedagoška fakulteta Uni-
verze v Ljubljani.

Roam, D. 2009. Unfolding the Napkin: The Hands-on Method for Solving Complex
Problems with Simple Pictures. New York: Portfolio.

Stringer, E. 2008. Akcijsko raziskovanje v izobraževanju. Prevedla J. Pungartnik.
Ljubljana: Šola za ravnatelje.

Tacol, T. 2003. Likovno izražanje: didaktična izhodišča za problemski pouk likovne
vzgoje v devetletni osnovni šoli. Ljubljana: Debora.

———. 2007. Creative Lessons of Visual Art Education. Bratislava: Digit.
Udovič, Š. 2014. »Razvijanje ustvarjalnosti z grafičnim oblikovanjem: delo z li-

kovno nadarjenimi dijaki.« Didakta 24 (171): 17–21.
Unceta, A., J. Castro-Spila in J. García Fronti. 2016. »Social Innovation Indica-

tors.« Innovation: The European Journal of Social Science Research 29 (2):
192–204.
Urek, M. 2001. »Življenjske zgodbe in njihov pomen.« Socialno delo 40 (2–4):
119–150.

295
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300