Page 437 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 437
Uporaba geometrijskega orodja v učbenikih nekoč in danes
Slika 13
Načrtovanje pravokotnic
v učbeniku Matematika
za 5. razred osnovne šole
(Galič idr. 1985)
Slika 14
Načrtovanje pravokotnic
v učbeniku Matematika
za 4. razred osnovne šole
(Hafner, Mulec in Uran 1989;
1998) in Presečišče 5
(Maroska idr. 1994)
Priročniku in vajah iz matematike za 5. razred osnovne šole (Rutar 1992) ter v
učbenikih za 6. razred Skrivnosti števil in oblik (Berk, Draksler in Robič 2006) in
Matematika za radovedneže (Frešer, Senekovič in Gazvoda 2009). V nobenem
od teh učbenikov ne zasledimo opisa poteka načrtovanja.
437
Slika 13
Načrtovanje pravokotnic
v učbeniku Matematika
za 5. razred osnovne šole
(Galič idr. 1985)
Slika 14
Načrtovanje pravokotnic
v učbeniku Matematika
za 4. razred osnovne šole
(Hafner, Mulec in Uran 1989;
1998) in Presečišče 5
(Maroska idr. 1994)
Priročniku in vajah iz matematike za 5. razred osnovne šole (Rutar 1992) ter v
učbenikih za 6. razred Skrivnosti števil in oblik (Berk, Draksler in Robič 2006) in
Matematika za radovedneže (Frešer, Senekovič in Gazvoda 2009). V nobenem
od teh učbenikov ne zasledimo opisa poteka načrtovanja.
437