Page 443 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 443
Uporaba geometrijskega orodja v učbenikih nekoč in danes

Chinnappan, M., M. B. Ekanayake in C. Brown. 2012. »Knowledge Use in the Con-
struction of Geometry Proof by Sri Lankan Students.« International Journal
of Science and Mathematics Education 10 (4): 865–887.

Cotič, M., D. Felda, B. Bremec, S. Kosič, N. Nikolič, B. Repovž in N. Benčina Smo-
tlak. 2004. Svet matematičnih čudes 6: učbenik za pouk matematike; 6. razred
devetletne osnovne šole. Ljubljana: Državna založba Slovenije.

Euclid. 2008. Euclid’s Elements of Geometry. Prevedel R. Fitzpatrick. http://farside
.ph.utexas.edu/Books/Euclid/Elements.pdf.

Frešer, C., J. Senekovič in M. Gazvoda. 2009. Matematika za radovedneže 6: učbe-
nik za pouk matematike v 6. razredu devetletne osnovne šole. Škofljica: Pikal.

Galič, F., N. Kotnik, F. Oblak, I. Pucelj, F. Savnik in T. Uran. 1985. Matematika za
peti razred osnovne šole. 2. izd. Ljubljana: Državna založba Slovenije.

Galič, F., F. Oblak, I. Pucelj in F. Savnik. 1975. Matematika za 5. razred osnovne šole.
Zv. 1. Ljubljana: Mladinska knjiga.

———. 1981. Matematika za 5. razred osnovne šole. Zv. 2. Ljubljana: Mladinska
knjiga.

Georgiou, Y., A. Ioannou in P. Kosmas. 2021. »Comparing a Digital and a Non-
Digital Embodied Learning Intervention in Geometry: Can Technology Fa-
cilitate?« Technology, Pedagogy and Education 30 (2): 345–363.

Hafner, I., I. Mulec in T. Uran. 1989. Matematika za 4. razred osnovne šole. Ljub-
ljana: Državna založba Slovenije.

———. 1998. Matematika za 4. razred osnovne šole. 10., prenovljena izd. Ljub-
ljana: Državna založba Slovenije.

Huan, C., C. M. Chew, W. T. Yew in M. Musa. 2022. »Validating the Cognitive Dia-
gnostic Assessment and Assessing Students’ Mastery of ‘Parallel and Per-
pendicular Lines’ Using the Rasch Model.« Participatory Educational Rese-
arch 9 (6): 436–452.

Japelj Pavešić, B., in D. Keržič. 2012. Matematika za šestošolc(k)e: učbenik za ma-
tematiko v 6. razredu osnovnošolskega izobraževanja. Ljubljana: i2.

Klančar, A., M. Cotič in A. Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z upo-
rabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Za-
ložba Univerze na Primorskem.

Kokol-Voljč, V., in M. Dover Emeršič. 2008. Matematika 4: učbenik za matematiko
v četrtem razredu osnovne šole. Ljubljana: Mladinska knjiga.

Krause, C. M. 2018. »Embodied Geometry: Signs and Gestures Used in the Deaf
Mathematics Classroom: The Case Of Symmetry.« V Mathematical Disco-
urse that Breaks Barriers and Creates Space for Marginalized Learners, uredili
R. Hunter, M. Civil, B. Herbel-Eisenmann, N. Planas in D. Wagner, 171–194.
Rotterdam: Brill.

Kurbonov, G. G., in D. S. K. Istamova. 2021. »The Role of Information Technology
in Teaching Geometry in Secondary Schools.« Scientific Progress 2 (4): 817–
822.

443
   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448