Page 444 - Istenič Andreja, Gačnik Mateja, Horvat Barbara, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Kiswarday Vanja Riccarda, Lebeničnik Maja, Mezgec Maja, Volk Marina. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 444
neja Bone in Daniel Doz

Maroska, R., A. Olpp, J. Walgenbach in H. Wellstein. 1994. Presečišče 5: matema-
tika za peti razred osnovne šole. 2. izd. Ljubljana: Državna založba Slovenije.

Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport in Zavod Republike Slovenije za šol-
stvo. 2006. Učni načrt: program osnovnošolskega izobraževanja; matema-
tika. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport in Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.

Nathan, M. J., K. E. Schenck, R. Vinsonhaler, J. E. Michaelis, M. I. Swart in C. Wal-
kington. 2021. »Embodied Geometric Reasoning: Dynamic Gestures Du-
ring Intuition, Insight, and Proof.« Journal of Educational Psychology 113 (5):
929–948.

Paić, G., Ž. Bošnjak, B. Čulina in N. Grgić. 2020. Matematički izazovi 6: radni udž-
benik sa zadatcima za vježbanje iz matematike za šesti razred osnovne škole;
prvi dio. Zagreb: Alfa.

Paić, G., Ž. Manzoni, I. Marjanović in N. Kosak. 2014a. Matematičkim stazama
3: udžbenik matematike u trećem razredu osnovne škole. Zagreb: Školska
knjiga.

———. 2014b. Matematičkim stazama 4: udžbenik matematike u četvrtom ra-
zredu osnovne škole. Zagreb: Školska knjiga.

Penther, J. F. 1732. Praxis Geometriae. Augsburg: Wolff.
Praxmarer, C. 2019. »Das Geodreieck: das Original aus Wörgl.« ORF Tirol, 9. sep-

tember. https://tirol.orf.at/stories/3010465/.
Retnawati, H., B. Kartowagiran, J. Arlinwibowo in E. Sulistyaningsih. 2017. »Why

Are the Mathematics National Examination Items Difficult and What is Te-
achers’ Strategy to Overcome It?« International Journal of Instruction 10 (3):
257–276.
Rutar, M. 1992. Svet matematike: priročnik in vaje iz matematike za 5. razred
osnovne šole. Ljubljana: Jutro.
Sacramento, E., H. Campos in A. P. Aires. 2022. »Usual or Virtual Protractors?
A Study with 5th Grade Students.« V EDULEARN22 Proceedings: 14th Inter-
national Conference on Education and New Learning Technologies, uredili L.
Gómez Chova, A. López Martínez in J. Lees, 6480–6484. Palma: Internatio-
nal Academy of Technology, Education and Development.
Saha, R. A., A. F. M. Ayub in R. A. Tarmizi. 2010. »The Effects of GeoGebra on Ma-
thematics Achievement: Enlightening Coordinate Geometry Learning.«
Procedia – Social and Behavioral Sciences 8:686–693.
Shell-Gellasch, A., in D. Jardine. 2005. From Calculus to Computers: Using the Last
200 Years of Mathematics History in the Classroom. Washington, DC: Mathe-
matical Association of America.
Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2011.
Učni načrt: program osnovna šola; matematika. Ljubljana: Ministrstvo za
šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Ulusoy, F. 2016. »The Role of Learners’ Example Spaces in Example Generation

444
   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449