Page 649 - Poštuvan Vita, Cerce Mojca. Ur. 2023. Psiholog v dilemi: eticne vsebine in eticna zavest v praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 649

V.2 ∙ modeli in tehnike za ravnanje v etično občutljivih situacijah

            Ruedy, N. E., in Schweitzer, M. E., (2010). In the moment: The effect of min-
                 dfulness on ethical decision making. Journal of Buisness Ethics, 95(S1),
                 73–87.
            Rupnik Vec, T. (2003). Igra vlog in simulacija: splošno. V T. Rupnik Vec (ur.),
                 Igra vlog in simulacija kot učna metoda: priročnik za učitelje psihologije in
                 drugih družboslovnih predmetov ter razrednike (str. 10–46). Zavod Repu-
                 blike Slovenije za šolstvo.
            Rupnik Vec, T. (2010a). Kako naj mislim bolj učinkovito? V T. Rupnik Vec
                 (ur.), Psihologija posodobitve pouka v gimnazijski praksi (str. 210–221). Za-
                 vod Republike Slovenije za šolstvo.
            Rupnik Vec, T. (2010b). Spodbujanje razvoja kritičnega mišljenja pri pouku
                 psihologije. V T. Rupnik Vec (ur.), Psihologija: posodobitve pouka v gimna-
                 zijski praksi (str. 43–66). Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
            Seeley, W. W., Menon, V., Schatzberg, A. F., Keller, J., Glover, G. H., Kenna,
                 H., Reiss, A. L., in Greicius, M. D. (2007). Dissociable intrinsic connecti-
                 vity networks for salience processing and executive control. Journal of
                 Neuroscience, 27(9), 2349–2356.
            Sevinc, G., in Lazar, S. W., (2019). How does mindfulness training impro-
                 ve moral cognition: A theoretical and experimental framework for the
                 study of embodied ethics. Current Opinion in Psychology, 28, 268–272.
            Shoulders, B., Follet, C., in Eason, J. (2014). Enhancing critical thinking in
                 clinical practice. Dimensions of Critical Care Nursing, 33(4), 207–214.
            Sternberg, R. J. (2011). Ethics: From thought to action. Educationl Leadership,
                 68(6), 34–39.
            Univeza v Mariboru. (2019). Strokovna podlaga za problemsko učenje (angl. pro-
                 blem-based learning).
            Zinn, L. M. (1993). Do the right thing: Ethical decision making in professio-
                 nal and business practice. Adult Learning, 5(27), 7–8.
            Zirkel, P. (2008). Child advocacy and »freedom« of expression: Ethical obliga-
                 tion and the first amendment. NASP Communique, 36(5), 8–9.
















                                                                              647
   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654