Page 114 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 114

Anja Pirih and Silva Bratož


                       Ottesen, E. 2007. ‘Reflection in Teacher Education.’ReflectivePractice8 (1): 31–46.
                       Parsons, S. A., M.Vaughn, R. Q. Scales,M.A. Gallagher,A. W. Parsons,S. G.Davis,
                          M. Pierczynski et al. 2018. ‘Teachers’ Instructional Adaptations: A Research
                          Synthesis.’ Review of Educational Research 88 (2): 205–242.
                       Patton,M.Q. 2014. Qualitative Research and Evaluation Methods: Integrating
                          Theory and Practice. Thousand Oaks, CA: Sage.
                       Pedro, J. Y. 2005. ‘Reflection in Teacher Education: Exploring Pre-Service Teach-
                          ers’ Meanings of Reflective Practice.’ Reflective Practice 6 (1): 49–66.
                       Sahling, J., and R. De Carvalho. 2021. ‘Understanding Teacher Identity as an In-
                          ternational Teacher: An Autoethnographic Approach to (Developing) Re-
                          flective Practice.’ JournalofResearchinInternationalEducation 20 (1): 33–49.
                       Schön, D. A. 1983. The Reflective Practitioner: How Professionals Think in Action.
                          London: Basic.
                       ———. 1987. Educating the Reflective Practitioner: Toward a New Design for
                          Teaching and Learning in the Professions. San Francisco: Jossey-Bass.
                       Valli, L. 1997. ‘Listening to Other Voices: A Description of Teacher Reflection in
                          the United States.’ Peabody Journal of Education 72 (1): 67–88.
                       Walkington, J. 2005. ‘Becoming a Teacher: Encouraging Development of Teach-
                          er Identity through Reflective Practice.’ Asia-Pacific Journal of teacher edu-
                          cation 33 (1): 53–64.
                       Zeichner, K. M., and D. P. Liston. 2013. Reflective Teaching: An Introduction. New
                          York: Routledge.


                       Oblikovanje »mini učne urezasseboj« kotorodjezareflektivno prakso
                       v pedagoškem izobraževanju
                       Reflektivna praksa je bistven element vsakega pedagoškega izobraževanja.
                       Bodoči učitelji v sklopu reflektivne prakse razmišljajo o pomembnih vprašanjih
                       svoje pedagoške dejavnosti, od metodoloških težav do lastnih stališč in pre-
                       pričanj. V pričujočem prispevku predstavljamo rezultate kvalitativne raziskave,
                       katere namen je bil analizirati potencial procesa oblikovanja spletnih »mini uč-
                       nih ur za s seboj« kot reflektivnega orodja v pedagoškem izobraževanju. V ra-
                       ziskavi je sodelovalo 43 študentov, vpisanih v magistrski študijski program ra-
                       zrednega pouka z angleščino, ki so oblikovali spletne učne urice angleščine za
                       mlajše učence in reflektirali proces njihovega načrtovanja ter ustvarjanja. Po-
                       sebej nas je zanimalo, v kakšni meri so študenti v procesu oblikovanja učne ure
                       pozorni na načela poučevanja tujega jezika na zgodnji stopnji, katere izzive in
                       težave prepoznavajo pri tem in kako ocenjujejo svoje IKT-kompetence. Rezul-
                       tati raziskave kažejo, da lahko ustvarjanje »mini učnih ur za s seboj« predstavlja
                       učinkovito orodje za refleksijo v izobraževanju učiteljev.
                       Ključne besede: reflektivna praksa, pedagoško izobraževanje, poučevanje an-
                       gleščine na zgodnji stopnji, »mini učna ura za s seboj«, asinhrono spletno po-
                       učevanje


                  114
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119