Page 530 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 530
Samantha Sever in Joca Zurc
Selimović, S., in S. Blatnik. 2023. »Past, Present and Future of Distance Learning.«
Research in Education and Rehabilitation 6(1):9–16.
Sever, S. 2022. »Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v dru-
gem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epide-
mije COVID-19.« Magistrsko delo, Univerza v Mariboru.
Sever, S.,inJ.Zurc. 2023.»Gibalna aktivnostučenk in učencevosnovnih šol v
Prekmurju : pogled v preteklost in priložnosti za prihodnost.« V Vzgoja in
izobraževanjemedpreteklostjoinprihodnostjo, uredileA.Istenič,M.Gačnik,
B. Horvat, M. Kukanja Gabrijelčič, V. Riccarda Kiswarday, M. Lebeničnik, M.
Mezgec idr., 329–345. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
SLOfit. 2020. »Upad gibalne učinkovitosti in naraščanje debelosti slovenskih
otrok po razglasitvi epidemije covid-19.« SLOfit, 22. september. https://
www.slofit.org/Portals/0/Clanki/COVID-19_razvoj_otrok.pdf?ver=2020
-09-24-105108-370.
Starc, G. 2019. »Pomen gibanja za učno uspešnost otrok.« Vodenje v vzgoji in
izobraževanju 17 (1): 9–25.
Starc, G., M. Gril in P. Černilec. 2017. »Učna uspešnost najbolj in najmanj gibalno
učinkovitih otrok.« Sodobna pedagogika 68 (2): 34–48.
Sylvia,L.G.,E.E.Bernstein,J.L.Hubbard,L.KeatinginE.J.Anderson.2014.»Prac-
tical Guide to Measuring Physical Activity.« Journal of Academy of Nutrition
and Dietetics 114 (2): 1990–2008.
Taber, K. 2017. »The Use of Cronbach’s Alpha When Developing and Reporting
Research Instruments in Science Education.« ResearchinScienceEducation
48 (1): 1273–1296.
UNESCO. 2020. Global Education Monitoring (GEM) Report 2020: Inlusion and
Education; All Means All. 3. izd. Pariz: UNESCO.
WHO. 2020. WHO Guidelines on Physical Activity and Sedentary Behaviour. Že-
neva: WHO.
Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2020. »Podpora učiteljem za izobra-
ževanje na daljavo.« Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 25. marec.
https://www.zrss.si/novice/podpora-uciteljem-za-izobrazevanje-na
-daljavo-2/.
Završnik, J., in R. Pišot, ur. 2005. Gibalna/športna aktivnost za zdravje otrok in
mladostnikov. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno
središče, Inštitut za kineziološke raziskave, Založba Annales.
Zurc, J. 2008. »Vloga otrokove gibalne aktivnosti kot dejavnika šolske uspešno-
sti.« Šolsko polje 19 (1–2): 131–151.
———. 2011. »Gibalna aktivnost slovenskih otrok.« Šport 59 (3–4): 126–131.
Zurc, J., in R. Pišot. 2003. »Influence of Out-of-School Sports/Motor Activity on
School Success.« Kinesiologia Slovenica 9(1):42–54.
Zurc, J., in J. Planinšec. 2022. »Associations between Physical Activity and Aca-
demic Competence: A Cross-Sectional Study among Slovenian Primary
530