Page 530 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 530

Samantha Sever in Joca Zurc


                       Selimović, S., in S. Blatnik. 2023. »Past, Present and Future of Distance Learning.«
                          Research in Education and Rehabilitation 6(1):9–16.
                       Sever, S. 2022. »Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v dru-
                          gem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epide-
                          mije COVID-19.« Magistrsko delo, Univerza v Mariboru.
                       Sever, S.,inJ.Zurc. 2023.»Gibalna aktivnostučenk in učencevosnovnih šol v
                          Prekmurju : pogled v preteklost in priložnosti za prihodnost.« V Vzgoja in
                          izobraževanjemedpreteklostjoinprihodnostjo, uredileA.Istenič,M.Gačnik,
                          B. Horvat, M. Kukanja Gabrijelčič, V. Riccarda Kiswarday, M. Lebeničnik, M.
                          Mezgec idr., 329–345. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
                       SLOfit. 2020. »Upad gibalne učinkovitosti in naraščanje debelosti slovenskih
                          otrok po razglasitvi epidemije covid-19.« SLOfit, 22. september. https://
                          www.slofit.org/Portals/0/Clanki/COVID-19_razvoj_otrok.pdf?ver=2020
                          -09-24-105108-370.
                       Starc, G. 2019. »Pomen gibanja za učno uspešnost otrok.« Vodenje v vzgoji in
                          izobraževanju 17 (1): 9–25.
                       Starc, G., M. Gril in P. Černilec. 2017. »Učna uspešnost najbolj in najmanj gibalno
                          učinkovitih otrok.« Sodobna pedagogika 68 (2): 34–48.
                       Sylvia,L.G.,E.E.Bernstein,J.L.Hubbard,L.KeatinginE.J.Anderson.2014.»Prac-
                          tical Guide to Measuring Physical Activity.« Journal of Academy of Nutrition
                          and Dietetics 114 (2): 1990–2008.
                       Taber, K. 2017. »The Use of Cronbach’s Alpha When Developing and Reporting
                          Research Instruments in Science Education.« ResearchinScienceEducation
                          48 (1): 1273–1296.
                       UNESCO. 2020. Global Education Monitoring (GEM) Report 2020: Inlusion and
                          Education; All Means All. 3. izd. Pariz: UNESCO.
                       WHO. 2020. WHO Guidelines on Physical Activity and Sedentary Behaviour. Že-
                          neva: WHO.
                       Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 2020. »Podpora učiteljem za izobra-
                          ževanje na daljavo.« Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 25. marec.
                          https://www.zrss.si/novice/podpora-uciteljem-za-izobrazevanje-na
                          -daljavo-2/.
                       Završnik, J., in R. Pišot, ur. 2005. Gibalna/športna aktivnost za zdravje otrok in
                          mladostnikov. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno
                          središče, Inštitut za kineziološke raziskave, Založba Annales.
                       Zurc, J. 2008. »Vloga otrokove gibalne aktivnosti kot dejavnika šolske uspešno-
                          sti.« Šolsko polje 19 (1–2): 131–151.
                       ———. 2011. »Gibalna aktivnost slovenskih otrok.« Šport 59 (3–4): 126–131.
                       Zurc, J., in R. Pišot. 2003. »Influence of Out-of-School Sports/Motor Activity on
                          School Success.« Kinesiologia Slovenica 9(1):42–54.
                       Zurc, J., in J. Planinšec. 2022. »Associations between Physical Activity and Aca-
                          demic Competence: A Cross-Sectional Study among Slovenian Primary


                  530
   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535