Page 104 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 104
Fraktalna risba
stabilnost, samozavest, spodbujata se njihova kreativnost in zavedanje sa-
mega sebe. V primeru, da gre za srednjo šolo, lahko risanje dijaku omogoči,
da lažje prepozna, kam se želi vpisati v prihodnosti (Dobrodošli v svet fraktal-
nih risb, kjer se premikajo meje možnega!, b.l.)
Vaja
Pripomočki: bel list, barvice, svinčnik.
Potek dejavnosti: Vsak študent vzame poljubno velikost belega papirja. Papir
postavi vodoravno. Pripravi svinčnik ali črn kemični svinčnik ter barvice (vsaj
osnovne barve). Najprej vzame črn kemični svinčnik in ga postavi na sredino
lista papirja. Potem zapre oči in neprekinjeno ter enakomerno vleče črte po
papirju 60 sekund. Spodbujamo ga, da riše sproščeno, brez hitenja in da lahko
uporabi različne linije. Po 60 sekundah odpre oči in s črto označi začetek ter
konec linije. Nato pripravimo barvice, ki jih študenti izbirajo z zaprtimi oči. Če
izberejo barvo, ki jim je všeč, lahko pobarvajo tudi deset polj, v primeru, da jim
barva ni ljuba, pa morajo pobarvati vsaj eno polje. Zadnja tri polja pobarvajo z
različnimi pritiski, pomembno je, da sosednjih polj ne barvajo z isto barvo. Po
končanem kratkem barvanju se pogovorimo o občutkih, linijah, ki smo ustva-
rili, in izražamo pripombe.
104