Page 104 - Z vseživljenjskim učenjemdo družbe prihodnosti
P. 104

Fraktalna risba


                  stabilnost, samozavest, spodbujata se njihova kreativnost in zavedanje sa-
                  mega sebe. V primeru, da gre za srednjo šolo, lahko risanje dijaku omogoči,
                  da lažje prepozna, kam se želi vpisati v prihodnosti (Dobrodošli v svet fraktal-
                  nih risb, kjer se premikajo meje možnega!, b.l.)

                       Vaja
                       Pripomočki: bel list, barvice, svinčnik.
                       Potek dejavnosti: Vsak študent vzame poljubno velikost belega papirja. Papir
                       postavi vodoravno. Pripravi svinčnik ali črn kemični svinčnik ter barvice (vsaj
                       osnovne barve). Najprej vzame črn kemični svinčnik in ga postavi na sredino
                       lista papirja. Potem zapre oči in neprekinjeno ter enakomerno vleče črte po
                       papirju 60 sekund. Spodbujamo ga, da riše sproščeno, brez hitenja in da lahko
                       uporabi različne linije. Po 60 sekundah odpre oči in s črto označi začetek ter
                       konec linije. Nato pripravimo barvice, ki jih študenti izbirajo z zaprtimi oči. Če
                       izberejo barvo, ki jim je všeč, lahko pobarvajo tudi deset polj, v primeru, da jim
                       barva ni ljuba, pa morajo pobarvati vsaj eno polje. Zadnja tri polja pobarvajo z
                       različnimi pritiski, pomembno je, da sosednjih polj ne barvajo z isto barvo. Po
                       končanem kratkem barvanju se pogovorimo o občutkih, linijah, ki smo ustva-
                       rili, in izražamo pripombe.






































                  104
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109