Page 137 - Izštevanke, izštevalnice in preštevanke v pedagoškem procesu
P. 137

Viri in literatura











             Abzählreime. (B. l.). KindAktuell: Das Eltern-Kind-Magazin. https://www.kindaktuell.at
                 /abzaehlreime.html
             Baloh, B., in Birsa, E. (2023). Ustvarjalno pripovedovanje in vizualna umetnost: med-
                 področno povezovanje s perspektive preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. V
                 A. Istenič, M. Gačnik, B. Horvat, M. Kukanja Gabrijelčič, V. Riccarda Kiswarday, M.
                 Lebeničnik, M. Mezgec in M. Volk (ur.), Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo
                 in prihodnostjo (str. 277–296). Založba Univerze na Primorskem.
             Baloh, B., in Melinc Mlekuž, M. (2023). Slovenščina v vrtcu: poučevanje in učenje jezika v
                 vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji. Slovenski raziskovalni inštitut.
             Bastian, H. G. (1998). Vpliv intenzivne glasbene vzgoje na razvoj otrok. Glasba v šoli:
                 revija za glasbeni pouk v osnovnih in srednjih šolah, za glasbene šole in zborovod-
                 stvo, 4(3/4), 5–9.
             Bec, T. (2022). Dvoglasne izštevanke: za dvoglasje (SA) in telesna tolkala s klavirsko
                 spremljavo. Prve izštevanke, zv. 1. Astrum.
             Bench, J. (1969). Audio-frequency and audio-intensity discrimination in the human
                 neonate. International Audiology, 8(4), 615–625.
             Bentley, A. (1966). Musical ability in children and its measurement. Harrap.
             Bidovec Oblak, B., in Bole, J. (1968). Priročnik za glasbeno vzgojo na nižji stopnji osnov-
                 nih šol. Državna založba Slovenije.
             Birsa, E. (2016). Transfer likovnega znanja in izkušenj v novo učenje. V S. Omelčenko
                 (ur.), Sučasni perspektyvy osvity (str. 283–294, 432–433). Institute for Foreign
                 Languages.
             Birsa, E. (2018). Teaching strategies and the holistic acquisition of knowledge of the
                 visual arts. Center for Educational Policy Studies Journal, 8(3), 187–206.
             Birsa, E., in Kopačin, B. (2020). Medpredmetno povezovanje glasbenih in likovnih
                 vsebin v zamejskem šolstvu. V M. Volk, T. Štemberger, A. Sila, in N. Kovač (ur.),
                 Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev
                 (str. 133–146). Založba Univerze na Primorskem.
             Bitenc, J. (1996). Naša četica koraka: zbirka otroških pesmi s klavirjem; ob skladateljevi
                 70-letnici (M. Gobec, ur.). Zveza kulturnih organizacij Slovenije.
             Bitenc, J. (2005). Ciciban poje. Mladinska knjiga.
             Blažič, M., Ivanuš Grmek, M., Kramar, M., Strmčnik, F., in Tancer, M. (2003). Didaktika: viso-
                 košolski učbenik. Visokošolsko središče, Inštitut za raziskovalno in razvojno delo.



                                                                            137
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142