Page 122 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 122

Slika 13.1.: Načini naslavljanja čustvenih reakcij v razredu – koncept CLASS

                   PODROČJE            DIMENZIJE                      INDIKATORJI

                                 Pozitivna klima            Odnosi, čustva, spoštovanje,
                                                            komunikacija


                                 Negativna klima            Kaznovalnost, sarkazem,
                                                            nespoštovanje, negativnost


                                 Občutljivost               Ozaveščenost, odzivnost, usmerjenost
                                                            za reševanje problemov, tolažba

                                 Spoštovanje učenčeve       Fleksibilnost, avtonomija,
                      Čustvena podpora
                                 perspektive                izražanje učencev




                                                            Jasna pričakovanja, produktivnost,
                                 Upravljanje z vedenjem     preusmerjanje




                                 Produktivnost              Maksimizirana uporaba časa,
                                                            učinkovite rutine in tranzicije




                                 Format učnih inštrukcij    Raznovrstnost, promocija učenčevih
                                                            interesov, jasnost, vključujoč pristop
                      Organizacija dela v razredu




                                 Razvijanje konceptov       Analiziranje/utemeljevanje,
                                                            kreativnost, integracija



                                 Kvaliteta povratnih        Načini povratnih informacij,
                                                            spodbujanje odzivanja,
                                 informacij                 širitev zmogljivosti



                                 Jezikovno modeliranje      Pogovor, odprtost, ponavljanje/
                                                            razširjanje, napredni jezik
                      Podpora pri navodilih



                                                   120
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127