Page 122 - Samomorilno vedenje mladostnikov
P. 122
Slika 13.1.: Načini naslavljanja čustvenih reakcij v razredu – koncept CLASS
PODROČJE DIMENZIJE INDIKATORJI
Pozitivna klima Odnosi, čustva, spoštovanje,
komunikacija
Negativna klima Kaznovalnost, sarkazem,
nespoštovanje, negativnost
Občutljivost Ozaveščenost, odzivnost, usmerjenost
za reševanje problemov, tolažba
Spoštovanje učenčeve Fleksibilnost, avtonomija,
Čustvena podpora
perspektive izražanje učencev
Jasna pričakovanja, produktivnost,
Upravljanje z vedenjem preusmerjanje
Produktivnost Maksimizirana uporaba časa,
učinkovite rutine in tranzicije
Format učnih inštrukcij Raznovrstnost, promocija učenčevih
interesov, jasnost, vključujoč pristop
Organizacija dela v razredu
Razvijanje konceptov Analiziranje/utemeljevanje,
kreativnost, integracija
Kvaliteta povratnih Načini povratnih informacij,
spodbujanje odzivanja,
informacij širitev zmogljivosti
Jezikovno modeliranje Pogovor, odprtost, ponavljanje/
razširjanje, napredni jezik
Podpora pri navodilih
120