Page 44 - Jere Jakulin, Tadeja, 2016. Kvalitativno modeliranje kompleksnih sistemov v turizmu. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 44
Kvalitativno modeliranje kompleksnih sistemov v turizmu

– pospeševanje mednarodne akreditacije TEDQUAL za vse turi-
stične programe višješolskega, visokošolskega in univerzitetnega
izobraževanja v Sloveniji,

– oblikovanje in uvajanje strateško pomembnih izobraževalnih pro-
gramov na vseh ravneh turističnega izobraževanja (šolski progra-
mi, strokovno izpopolnjevanje).

Nove oblike sistema trženja v slovenskem turizmu (animacija)
Trženje slovenskega turizma temelji na oblikovanju novih turističnih proi-
zvodov v Sloveniji, strategiji trženja turističnih področij (grozdov) ter obli-
kovanju načrta trženja in tržnega komuniciranja. Sistem trženja sledi zado-
voljitvi želja turistov in oblikovanju takih turističnih programov, ki bodo
zajeli vsa turistična območja in oblikovali turistično podobo države. V sis-
44 tem trženja so vključene vse turistične organizacije (podjetja, občine, lo-
kalne turistične organizacije), kot krovna organizacija, ustanovljena s stra-
ni Vlade republike Slovenije, pa nastopa Slovenska turistična organizacija.

Slovenija bo zato v prihodnosti postopoma opuščala neučinkovito in
drago množično trženje in ga zamenjala z uporabo neposrednih oblik od-
nosov s turističnimi strankami (CRM- oz. TRM-model). To pomeni, da
Slovenska turistična organizacija kot nosilec državne politike trženja tu-
rizma skrbi za:
– celovito upravljanje odnosov s turisti kot poslovnimi strankami

in ustvarjen sistem t. i. »CRM oz. customer relationship manage-
ment«, tj. službe za odnose s strankami, ter t. i. »TRM – tourist
relationship management«, tj. službe za odnose s turistično jav-
nostjo,
– optimalizacijo trženjskega spleta, kar pomeni ravnovesje med vre-
dnostjo storitev za turista in cenami, atraktivni programi in kako-
vostnimi destinacijami, novimi oblikami trženja prodajnih poti
(TRM-model), poudarjanjem blagovnih znamk slovenskega tu-
rizma.

Finančna politika slovenskega turizma (infrastruktura)
V okviru svojega strateškega razvoja je Slovenija opredelila razvojne prio-
ritete slovenskega gospodarstva za naslednjih pet let. Te so: spodbujanje
podjetniškega razvoja, znanje, razvoj človeških virov in zaposlovanje, eko-
nomska infrastruktura, kakovost bivanja, prestrukturiranje kmetijstva ter
razvoj podeželja in krepitev skladnosti regionalnega razvoja.
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49