Page 113 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 113
Priloge

Priloga 1 Letna učna priprava za matematiko v 3. razredu osnovne šole: september

Tema Sklop/vsebina (1) Učni cilji, učenci:

Obdelava Preglednice in prikazi 3 – Preberejo preprosto preglednico,
podatkov – Preglednice predstavijo podatke v preglednici,
jih prikažejo s stolpci in z vrstica-
– Različni prikazi mi.

Aritmetika Naravna števila do 100 3 – Štejejo, zapisujejo in berejo števila
in algebra – Naravna števila do 100 do 100,

– Predhodnik, naslednik – urejajo naravna števila do 100,
– Velikostni odnosi med števili – razlikujejo desetiške enote (E, D,

S),
– določijo predhodnik in naslednik

števila,
– oblikujejo zaporedje in nadaljujejo

dano zaporedje števil,
– spoznavajo in zapisujejo odnose

med števili z znaki >, <, =.

Matematični problemi 2 – Rešijo probleme z več rešitvami,
– Matematični problemi z več reši- – Uporabijo računske operacije pri
reševanju matematičnih proble-
tvami mov.

Računske operacije in njihove la- 5 – Prištevajo enomestno število k
stnosti enomestnemu oz. dvomestnemu
– Prištevanje enomestnega števila k številu s prehodom,
enomestnemu s prehodom
– Prištevanje enomestnega števila k – seštevajo dvomestna števila s pre-
dvomestnemu s prehodom hodom.
– Seštevanje dvomestnih števil s
prehodom

Matematični problemi 3 – Uporabijo računske operacije se-

– Matematični problemi seštevanja s števanja pri reševanju matematič-

prehodom. nih problemov,

– rešijo matematične probleme se-

števanja s prehodom.

Računske operacije in njihove la- 4 – Odštevajo enomestno število od
stnosti enomestnega oz. dvomestnega
– Odštevanje enomestnega števila števila s prehodom,
od dvomestnega s prehodom
– Odštevanje dvomestnih števil s – odštevajo dvomestna števila s pre-
prehodom hodom.

Opombe (1) Število ur.

111
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118