Page 108 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 108
radnja modela pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
Preglednica 8.1 Časovna razporeditev kognitivno-konstruktivističnega modela pouka
skozi šolsko leto pri matematiki v 3. razredu OŠ
Mesec/teden Tema/enota Metoda dela, ki temelji Preverjanje znanja
pouka na zgoraj opredeljenih
aktivnih metodah
September 2 Začetni test znanja Test znanja Snov 2. razreda OŠ
Oktober
November 3 Matematični problemi Snežna kepa Didaktične igre
December seštevanja dvomestnih
Januar števil s prehodom
Februar
4 Matematični proble- Snežna kepa Didaktične igre
mi odštevanja dvome-
stnih števil s prehodom
5 Neznani člen pri sešte- Snežna kepa Kolegialno ocenjevanje
vanju v obsegu do 20
6 Neznani člen pri odšte- Snežna kepa Plakat
vanju v obsegu do 20
7 Simetrija Papirni podstavek Didaktične igre
8 Deljenje na konkretni Konstruktivizem Plakat
ravni
9 Deli celote (1/2, 1/4) Papirni podstavek Plakat
10 Poštevanka 2, 4, 5, 10 Semafor Didaktične igre
11 Geometrijski liki Sestavljanka Didaktične igre
12 Količniki pri poštevanki Sodelovalno učenje Plakat
2, 4, 5, 10, 3, 6 Semafor
13 Matematični problemi Snežna kepa Kolegialno ocenjevanje
z deli celote
14 Prikaz s stolpci in z vr- IKT Karte z vprašanji Plakat
sticami
15 Mreže Risanje Plakat
16 Poštevanka (2, 4, 5, 10, Semafor Didaktične igre
3, 6, 7, 8, 9, 1)
17 Matematični problemi Viharjenje možganov Didaktične igre
(+, –, ×, :)
18 Številski izrazi Sestavljanka Samoocenjevanje –
check-list
19 Kombinatorika Snežna kepa Didaktične igre
20 Denar Miselni vzorec Kolegialno ocenjevanje
21 Verjetnost Karte z vprašanji Didaktične igre
Nadaljevanje na naslednji strani
podlagi potreb iz stvarnega življenja in s pomočjo konkretnih dejavnosti. Pri
oblikovanju pojma merjenje količine se pri otrocih izgrajujejo naslednja spo-
znanja: Merjenje je postopek primerjave dveh istovrstnih količin. Merjenje
106
Preglednica 8.1 Časovna razporeditev kognitivno-konstruktivističnega modela pouka
skozi šolsko leto pri matematiki v 3. razredu OŠ
Mesec/teden Tema/enota Metoda dela, ki temelji Preverjanje znanja
pouka na zgoraj opredeljenih
aktivnih metodah
September 2 Začetni test znanja Test znanja Snov 2. razreda OŠ
Oktober
November 3 Matematični problemi Snežna kepa Didaktične igre
December seštevanja dvomestnih
Januar števil s prehodom
Februar
4 Matematični proble- Snežna kepa Didaktične igre
mi odštevanja dvome-
stnih števil s prehodom
5 Neznani člen pri sešte- Snežna kepa Kolegialno ocenjevanje
vanju v obsegu do 20
6 Neznani člen pri odšte- Snežna kepa Plakat
vanju v obsegu do 20
7 Simetrija Papirni podstavek Didaktične igre
8 Deljenje na konkretni Konstruktivizem Plakat
ravni
9 Deli celote (1/2, 1/4) Papirni podstavek Plakat
10 Poštevanka 2, 4, 5, 10 Semafor Didaktične igre
11 Geometrijski liki Sestavljanka Didaktične igre
12 Količniki pri poštevanki Sodelovalno učenje Plakat
2, 4, 5, 10, 3, 6 Semafor
13 Matematični problemi Snežna kepa Kolegialno ocenjevanje
z deli celote
14 Prikaz s stolpci in z vr- IKT Karte z vprašanji Plakat
sticami
15 Mreže Risanje Plakat
16 Poštevanka (2, 4, 5, 10, Semafor Didaktične igre
3, 6, 7, 8, 9, 1)
17 Matematični problemi Viharjenje možganov Didaktične igre
(+, –, ×, :)
18 Številski izrazi Sestavljanka Samoocenjevanje –
check-list
19 Kombinatorika Snežna kepa Didaktične igre
20 Denar Miselni vzorec Kolegialno ocenjevanje
21 Verjetnost Karte z vprašanji Didaktične igre
Nadaljevanje na naslednji strani
podlagi potreb iz stvarnega življenja in s pomočjo konkretnih dejavnosti. Pri
oblikovanju pojma merjenje količine se pri otrocih izgrajujejo naslednja spo-
znanja: Merjenje je postopek primerjave dveh istovrstnih količin. Merjenje
106