Page 143 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 143
Literatura
Kramar, M. (). Konstruktivizem in učiteljeva vloga v izobraževalnem procesu. V B.
Marentič-Požarnik (ur.), Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev (str. –
). Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Kreuh, N. (). Skupaj do cilja. Bilten e-šolstvo, št. , -.
Krnel, D. (). Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku v
nižjih razredih osnovne šole. Naravoslovna solnica: za učitelje, vzgojitelje in starše,
(), –.
Kubale, V. (). Didaktika matematike. Celje: samozaložba.
Kyriacou, C., in Goulding, M. (). Mathematics education: A systematic review of stra-
tegies to raise pupils’ motivational effort in key stage mathematics. London: Uni-
versity of London.
Labinowicz, E. (). Izvirni Piaget: mišljenje, učenje, poučevanje. Ljubljana: DZS.
Lee, H., in Hollebrands, K. (). Preparing to teach mathematics with technology.
Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, (), –.
Lipovec, A., Kobal, D., in Repolusk, S. (). Načela didaktike in zdrava pamet pri e-
učenju. V M. Vreča in U. Bohte (ur.), Mednarodna konferenca Splet izobraževanja
in raziskovanja z IKT: SIRIKT (str. –). Ljubljana: Arnes.
Llinares, S., in Krainer, K. (). Mathematics (student) teachers and teacher edu-
cators as learners. V A. Gutiérrez in P. Boero (ur.), Handbook of research on the
psychology of mathematics education: Past, present and future (str. –). Rot-
terdam: Sense Publishers.
MacCann, A. (). Designing accessible learning materials for learners with disabi-
lities and learning difficulties. Australian Journal of Educational Technology, (),
–.
MacDonald, A. (). Using children’s representations to investigate meaning-making
in mathematics. Australasian Journal of Early Childhood, (), –.
Mallet, D. G. (). Multiple representations for system of linear equations via the
computer algebra system Maple. International Electronic Journal of Mathematics
Education, (), –.
Mangan, A., in Ecalle, J. (). Audio-visual training in children with reading disabi-
lities. Computers & Education, (), –.
Marentič-Požarnik, B. (). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Marentič-Požarnik, B., Magajna, L., in Peklaj, C. (). Izziv raznolikosti: stili spoznava-
nja, učenja, mišljenja. Nova Gorica: Educa.
Markovac, J. (). Metodika početne nastave matematike. Zagreb: Školska knjiga.
Mayer, R. E. (). Should there be a three-strikes rule against pure discovery learing.
American Psychologist, (), –.
Mayer, R. E. (). Učenje s tehnologijo. V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O
naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.
Kramar, M. (). Konstruktivizem in učiteljeva vloga v izobraževalnem procesu. V B.
Marentič-Požarnik (ur.), Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev (str. –
). Ljubljana: Filozofska fakulteta.
Kreuh, N. (). Skupaj do cilja. Bilten e-šolstvo, št. , -.
Krnel, D. (). Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku v
nižjih razredih osnovne šole. Naravoslovna solnica: za učitelje, vzgojitelje in starše,
(), –.
Kubale, V. (). Didaktika matematike. Celje: samozaložba.
Kyriacou, C., in Goulding, M. (). Mathematics education: A systematic review of stra-
tegies to raise pupils’ motivational effort in key stage mathematics. London: Uni-
versity of London.
Labinowicz, E. (). Izvirni Piaget: mišljenje, učenje, poučevanje. Ljubljana: DZS.
Lee, H., in Hollebrands, K. (). Preparing to teach mathematics with technology.
Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, (), –.
Lipovec, A., Kobal, D., in Repolusk, S. (). Načela didaktike in zdrava pamet pri e-
učenju. V M. Vreča in U. Bohte (ur.), Mednarodna konferenca Splet izobraževanja
in raziskovanja z IKT: SIRIKT (str. –). Ljubljana: Arnes.
Llinares, S., in Krainer, K. (). Mathematics (student) teachers and teacher edu-
cators as learners. V A. Gutiérrez in P. Boero (ur.), Handbook of research on the
psychology of mathematics education: Past, present and future (str. –). Rot-
terdam: Sense Publishers.
MacCann, A. (). Designing accessible learning materials for learners with disabi-
lities and learning difficulties. Australian Journal of Educational Technology, (),
–.
MacDonald, A. (). Using children’s representations to investigate meaning-making
in mathematics. Australasian Journal of Early Childhood, (), –.
Mallet, D. G. (). Multiple representations for system of linear equations via the
computer algebra system Maple. International Electronic Journal of Mathematics
Education, (), –.
Mangan, A., in Ecalle, J. (). Audio-visual training in children with reading disabi-
lities. Computers & Education, (), –.
Marentič-Požarnik, B. (). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Marentič-Požarnik, B., Magajna, L., in Peklaj, C. (). Izziv raznolikosti: stili spoznava-
nja, učenja, mišljenja. Nova Gorica: Educa.
Markovac, J. (). Metodika početne nastave matematike. Zagreb: Školska knjiga.
Mayer, R. E. (). Should there be a three-strikes rule against pure discovery learing.
American Psychologist, (), –.
Mayer, R. E. (). Učenje s tehnologijo. V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O
naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.