Page 143 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 143
Literatura

Kramar, M. (). Konstruktivizem in učiteljeva vloga v izobraževalnem procesu. V B.
Marentič-Požarnik (ur.), Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev (str. –
). Ljubljana: Filozofska fakulteta.

Kreuh, N. (). Skupaj do cilja. Bilten e-šolstvo, št. , -.
Krnel, D. (). Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku v

nižjih razredih osnovne šole. Naravoslovna solnica: za učitelje, vzgojitelje in starše,
(), –.
Kubale, V. (). Didaktika matematike. Celje: samozaložba.
Kyriacou, C., in Goulding, M. (). Mathematics education: A systematic review of stra-
tegies to raise pupils’ motivational effort in key stage  mathematics. London: Uni-
versity of London.
Labinowicz, E. (). Izvirni Piaget: mišljenje, učenje, poučevanje. Ljubljana: DZS.
Lee, H., in Hollebrands, K. (). Preparing to teach mathematics with technology.
Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, (), –.
Lipovec, A., Kobal, D., in Repolusk, S. (). Načela didaktike in zdrava pamet pri e-
učenju. V M. Vreča in U. Bohte (ur.), Mednarodna konferenca Splet izobraževanja
in raziskovanja z IKT: SIRIKT  (str. –). Ljubljana: Arnes.
Llinares, S., in Krainer, K. (). Mathematics (student) teachers and teacher edu-
cators as learners. V A. Gutiérrez in P. Boero (ur.), Handbook of research on the
psychology of mathematics education: Past, present and future (str. –). Rot-
terdam: Sense Publishers.
MacCann, A. (). Designing accessible learning materials for learners with disabi-
lities and learning difficulties. Australian Journal of Educational Technology, (),
–.
MacDonald, A. (). Using children’s representations to investigate meaning-making
in mathematics. Australasian Journal of Early Childhood, (), –.
Mallet, D. G. (). Multiple representations for system of linear equations via the
computer algebra system Maple. International Electronic Journal of Mathematics
Education, (), –.
Mangan, A., in Ecalle, J. (). Audio-visual training in children with reading disabi-
lities. Computers & Education, (), –.
Marentič-Požarnik, B. (). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Marentič-Požarnik, B., Magajna, L., in Peklaj, C. (). Izziv raznolikosti: stili spoznava-
nja, učenja, mišljenja. Nova Gorica: Educa.
Markovac, J. (). Metodika početne nastave matematike. Zagreb: Školska knjiga.
Mayer, R. E. (). Should there be a three-strikes rule against pure discovery learing.
American Psychologist, (), –.
Mayer, R. E. (). Učenje s tehnologijo. V H. Dumont, D. Istance in F. Benavides (ur.), O
naravi učenja: uporaba raziskav za navdih prakse (str. –). Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.


   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148