Page 142 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 142
eratura

Japelj, B., in Čuček, M. (). SITES: druga mednarodna raziskava uporabe informacij-
skih in komunikacijskih tehnologij v izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Japelj Pavešić, B. (). Matematična in naravoslovna pismenost: interpretacija nalog
in ideje za povečanje pismenosti pri pouku. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Japelj Pavešić, B., Svetlik, K., Rožman, M., in Kozina, A. (). Matematični dosežki Slo-
venije v raziskavi TIMSS : mednarodna raziskava trendov znanja matematike
in naravoslovja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Järvelä, S. () Shifting research on motivation and cognition to an integrated apro-
ach on learning and motivation context. V S. Volet in S. Järvelä (ur.), Motivation
in learning contexts: Theoretical advances and methological implications (str. –
). Amsterdam: Pargamon.

Jaušovec, N. (). E-učenje. V A. Vovk Korže, N. Vihar in A. Nekrep (ur.), Partnerstvo
fakultet in šol kot spodbuda profesionalnemu razvoju učiteljev (str. –). Mari-
bor: Pedagoška fakulteta.

Kaput, J. J. (). Linking representations in the symbol system of algebra. V S. Wa-
gner in C. Kieran (ur.), Research issues in the learning and teaching of algebra (str.
–). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.

Karmiloff-Smith, A. (). Beyond modularity: A developmental perspective on cogniti-
ve science. Cambridge, MA: The MIT Press.

Kennedy, L. M., Tipps, S., in Johnson, A. (). Guiding children’s learning of mathema-
tics. Belmont, CA: Thomson Wadsworth.

Kirschner, P. A., in Karpinski, A. C. (). Facebook® and academic performance. Com-
puters in Human Behavior, (), –.

Kmetič, S. (). Vloga računalniške tehnologije pri pouku matematike. Vzgoja in iz-
obraževanje, (), –.

Kmetič, S., Miholič, T., in Zobec, V. (). Do višine trikotnika po več poteh. V S. Kme-
tič, J. Bone, S. Rajh, A. Sambolić Beganović, M. Sirnik in M. Suban (ur.), . medna-
rodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM  (str. –).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Kokol-Voljč, V. (). Razvoj osnovnih matematičnih pojmov z uporabo programov
za dinamično geometrijo – dinamična ponazoritev. Pedagoška obzorja, (), –
.

Kolb, D. A. (). Experiental learning experience as the source of learning and develop-
ment. Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.

Komljanc, N. (). Vloga povratne informacije v učnem procesu. Sodobna pedago-
gika, (), –.

Koo, D. (). The moderating role of locus of control on the links between experien-
tial motives and intention to play online games. Computers in Human Behavior,
(), –.

Kosslyn, S., (). Image and brain: The resolution of the imagery debate. Cambridge,
MA; London: The MIT Press.

Košir, M., in Ranfl, R. (). Vzgoja za medije. Ljubljana: DZS.


   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147