Page 141 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 141
Literatura

Gerlič, I., in Jaušovec, N. (). Spoznavni procesi prisotni pri multimedijsko posre-
dovanem gradivu. Sodobna pedagogika, (), –.

Gold, J. (). Vzgoja v digitalni dobi: priročnik za spodbujanje zdravega odnosa do teh-
nologije od rojstva do najstniških let. Radovljica: Didakta.

Grabner, R. H., Stern, E., in Neubauer A. C. (). Individual differences in chess exper-
tise: A psychometric investigation. Acta Psychologica, (), –.

Griffin, S., in Case, R. (). Re-thinking the primary school math curriculum: An
approach based on cognitive science. Issues in Education, (), –.

Güler, G., in Çiltaş, A. (). The visual representation usage levels of mathematics
teachers and students in solving verbal problems. International Journal of Hu-
manities and Social Science, (), –.

Heddens, J. W. (). Bridging the gap between the concrete and the abstract. Ari-
thmetic Teacher, (), –.

Heddens, J. W. (). Improving mathematics teaching by using manipulatives. Prido-
bljeno s https://www.scribd.com/document//Improving
-Mathematics-Teaching-by-Using-Manipulatives-docx

Hegarty, M., in Kozhevnikov, M. (). Types of visual-spatial representations and
mathematical problem solving. Journal of Educational Psychology, (), –
.

Heinze, A., Star, J. R., in Verschaffel, L. (). Flexible and adaptive use of strategies
and representations in mathematics education. ZDM – The International Journal
on Mathematics Education, (), –.

Hennessy, S., Deaney, R., in Ruthven, K. (). Emerging teacher strategies for suppor-
ting subject teaching and learning with ICT. Cambridge: University of Cambridge.

Herbel-Eisenmann, B., in Phillips, E. D. (). Analyzing students’ work: A context for
connecting and extending algebraic knowledge for teaching. V C. E. Greenes in
R. Rubenstein (ur.), Algebra and algebraic thinking in school mathematics: Seven-
tieth yearbook (str. –). Reston, VA: National Council of Teachers of Mathe-
matics.

Hershkowitz, R. (). Visualization in geometry – Two sides of the coin. Focus on
Learning Problems in Mathematics, (), –.

Hodnik Čadež, T. (). Pomen modela reprezentacijskih preslikav za učenje račun-
skih algoritmov. Pedagoška obzorja, (), –.

Hodnik Čadež, T. (). Vloga konstruktivizma pri oblikovanju matematičnih pojmov
na razredni stopnji. V B. Marentič-Požarnik (ur.), Konstruktivizem v šoli in izobra-
ževanje učiteljev (str. –). Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Fi-
lozofske fakultete.

Hodnik Čadež, T. (). Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matemati-
ke na razredni stopnji. V A. Žakelj (ur.), Učne težave pri matematiki in slovenščini
– izziv za učitelje in učence (str. –). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.

Hoffmann, D. (). Visual intelligence: How we create what we see. New York, NY: W.
W. Norton.


   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146