Page 122 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 122
Iz preglednice 45 je razvidno, da je največ l/m/v (10,5 %) odgovorilo,
da se jim je tržni delež na tujem trgu v drugem p/o glede na prvo p/o po-
večal, in sicer se je povečal do 5 %, tisti l/m/v (1,2 %), ki pa so odgovori-
li, da se jim je zmanjšal, pa se je zmanjšal nad 5 do 10 %, nad 10 do 20 %
in tudi enako nad 35 %, 74,1 % l/m/v pa je odgovorilo, da je ostal dokaj
enak.

Preglednica 45: Tržni delež na tujem trgu se je povečal/zmanjšal/ostal dokaj enak

Tržni delež na tujem trgu se je povečal/zmanjšal/ostal dokaj enak Frekvenca Delež (%)
9 10,5
Povečal do 5 % 6 7,0
Povečal nad 5 do 10 % 1 1,2
Povečal nad 10 do 20 % 0 0,0
1 1,2
122 Povečal nad 20 do 35 % 1 1,2
2 2,4
Povečal nad 35 % 1 1,2
Zmanjšal do 5 % 0 0,0
Zmanjšal nad 5 do 10 % 1 1,2
Zmanjšal nad 10 do 20 % 63 74,1
Zmanjšal nad 20 do 35 % 85 100,0
Zmanjšal nad 35 %
Ostal dokaj enak
Skupaj

Število zaposlenih

Iz preglednice 46 je razvidno, da je največ l/m/v (55,7 %) odgovorilo, da
je število zaposlenih v p/o ostalo nespremenjeno, najmanj l/m/v (18,2 %)
je odgovorilo, da se je povečalo, 26,1 % l/m/v pa je odgovorilo, da se je
zmanjšalo.

Preglednica 46: Število zaposlenih

Število zaposlenih Frekvenca Delež (%)
Število zaposlenih se je v obdobju 2011–2013 povečalo. 16 18,2
Število zaposlenih se je v obdobju 2011–2013 zmanjšalo. 23 26,1
Število zaposlenih je v obdobju 2011–2013 ostalo nespremenjeno. 49 55,7
Skupaj 88 100,0
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127