Page 119 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 119
sne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah

Preglednica 38 kaže, da je 42,5 % l/m/v odgovorilo, da se je dobiček v
drugem p/o glede na prvo zmanjšal, najmanj (23 %) jih je odgovorilo, da
je dobiček v drugem p/o glede na prvo ostal dokaj enak, 34,5 % pa je od-
govorilo, da se je dobiček v drugem p/o glede na prvo povečal.

Preglednica 38: Dobiček

Dobiček Frekvenca Delež (%)
Dobiček se je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 povečal. 30 34,5
Dobiček se je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 zmanjšal. 37 42,5
Dobiček je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 ostal dokaj enak. 20 23,0
Skupaj 87 100,0

Kot je razvidno iz preglednice 39, se je tistim l/m/v (10,3 %), ki se jim 119
je dobiček povečal, ta povečal nad 10 do 20 %, tistim l/m/v (14,9 %), ki se
jim je dobiček največ zmanjšal, pa se je ta zmanjšal nad 35 %, 23 % l/m/v
pa je odgovorilo, da je dobiček ostal dokaj enak.

Preglednica 39: Dobiček se je povečal/zmanjšal/ostal dokaj enak

Dobiček se je povečal/zmanjšal/ostal dokaj enak Frekvenca Delež (%)

Povečal do 5 % 4 4,6
Povečal nad 5 do 10 % 8 9,2
Povečal nad 10 do 20 % 9 10,3
Povečal nad 20 do 35 % 2 2,3
Povečal nad 35 % 7 8,1
Zmanjšal do 5 % 1 1,1
Zmanjšal nad 5 do 10 % 10 11,5
Zmanjšal nad 10 do 20 % 6 6,9
Zmanjšal nad 20 do 35 % 7 8,1
Zmanjšal nad 35 % 13 14,9
Ostal dokaj enak 20 23,0
Skupaj 87 100,0

Kot je razvidno iz preglednice 40, je največ l/m/v (45,3 %) odgovorilo,
da je dobičkonosnost TA/poslovalnice v primerjavi z vsemi konkurenčni-
mi TA v drugem p/o glede na prvo približno enaka, najmanj (4,7 %) pa jih
je odgovorilo, da je izjemno višja.
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124