Page 121 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 121
sne statistike vzorca anketirancev v turističnih agencijah in njihovih poslovalnicah

Preglednica 42: Tržni delež na domačem trgu

Tržni delež na domačem trgu Frekvenca Delež (%)
13 15,3
Tržni delež na domačem trgu se je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 13 15,3
povečal. 59 69,4
85 100,0
Tržni delež na domačem trgu se je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010
zmanjšal.

Tržni delež na domačem trgu je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010
ostal dokaj enak.

Skupaj

Preglednica 43: Tržni delež na domačem trgu se je povečal/zmanjšal/ostal dokaj enak

Tržni delež na domačem trgu se je povečal/zmanjšal/ostal dokaj enak Frekvenca Delež (%) 121

Povečal do 5 % 7 8,2
Povečal nad 5 do 10 % 2 2,4
Povečal nad 10 do 20 % 3 3,4
Povečal nad 20 do 35 % 0 0,0
Povečal nad 35 % 1 1,2
Zmanjšal do 5 % 1 1,2
Zmanjšal nad 5 do 10 % 4 4,8
Zmanjšal nad 10 do 20 % 4 4,8
Zmanjšal nad 20 do 35 % 3 3,4
Zmanjšal nad 35 % 1 1,2
Ostal dokaj enak 59 69,4
Skupaj 85 100,0

Iz preglednice 44 je razvidno, da je največ l/m/v (74,1 %) odgovori-
lo, da je tržni delež na tujem trgu v drugem p/o glede na prvo ostal dokaj
enak, najmanj (5,9 %) jih je odgovorilo, da se je zmanjšal, 20 % l/m/v pa
jih je odgovorilo, da se je povečal.

Preglednica 44: Tržni delež na tujem trgu Frekvenca Delež (%)
17 20,0
Tržni delež na tujem trgu
5 5,9
Tržni delež na tujem trgu se je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010
povečal. 63 74,1
Tržni delež na tujem trgu se je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 85 100,0
zmanjšal.
Tržni delež na tujem trgu je v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 os-
tal dokaj enak.

Skupaj
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126