Page 118 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 118
Uspešnost poslovanja
Na vprašanja, navedena v preglednicah od 36 do vključno 49, so glede na
navodila odgovarjali samo l/m/v.

Preglednica 36 kaže, da jih je 37,5  % odgovorilo, da so se prihodki
od prodaje v drugem preučevanem obdobju (v nadaljevanju p/o) glede na
prvo zmanjšali, da so se prihodki od prodaje v drugem p/o glede na prvo
povečali, je odgovorilo 36,4 % l/m/v, najmanj l/m/v (26,1 %) pa je odgo-
vorilo, da so prihodki od prodaje v drugem p/o glede na prvo ostali do-
kaj enaki.

Preglednica 36: Prihodki od prodaje

Prihodki od prodaje Frekvenca Delež (%)

118 Prihodki od prodaje so se v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 povečali. 32 36,4
37,5
Prihodki od prodaje so se v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 zmanjšali. 33

Prihodki od prodaje so v obdobju 2011–2013 glede na obdobje 2008–2010 ostali 23 26,1
dokaj enaki.

Skupaj 88 100,0

Kot je razvidno iz preglednice 37, so se prihodki od prodaje največ
povečali in tudi največ zmanjšali nad 10 do 20 %, kar je odgovorilo 11,4 %
l/m/v, da pa so prihodki od prodaje ostali enaki, jih je odgovorilo 26 % .

Preglednica 37: Prihodki od prodaje so se povečali/zmanjšali/ostali dokaj enaki

Prihodki od prodaje so se povečali/zmanjšali/ostali dokaj enaki Frekvenca Delež (%)

Povečali do 5 % 3 3,4
Povečali nad 5 do 10 % 7 8,0
Povečali nad 10 do 20 % 10 11,4
Povečali nad 20 do 35 % 3 3,4
Povečali nad 35 % 9 10,2
Zmanjšali do 5 % 6 6,8
Zmanjšali nad 5 do 10 % 7 8,0
Zmanjšali nad 10 do 20 % 10 11,4
Zmanjšali nad 20 do 35 % 8 9,1
Zmanjšali nad 35 % 2 2,3
Ostali dokaj enaki 23 26,00
Skupaj 88 100,0
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123