Page 120 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 120
Preglednica 40: Dobičkonosnost TA/poslovalnice glede na konkurenčne turistične
agencije, ki jih poznate, v obdobju 2011–2013 v primerjavi z obdobjem 2008–2010

Dobičkonosnost TA/poslovalnice glede na konkurenčne TA, ki jih poznate, Frekvenca Delež (%)
v obdobju 2011–2013 v primerjavi z obdobjem 2008–2010
30 34,9
Nekoliko nižja 39 45,3
Približno enaka 13 15,1
Zmerno višja 4 4,7
Izjemno višja 86 100,0
Skupaj

Kot je razvidno iz preglednice 41, je največ l/m/v (48,9  %) odgo-

vorilo, da je dobičkonosnost TA/poslovalnice v primerjavi s TA, ki so

120 na trgu enako število let in v enaki fazi razvoja, v drugem p/o glede na
prvo približno enaka, najmanj (3,5 %) pa jih je odgovorilo, da je izjem­

no višja.

Preglednica 41: Dobičkonosnost TA/poslovalnice glede na turistične agencije, ki so na trgu
enako število let in v enaki fazi razvoja ter jih poznate, v obdobju 2011–2013 v primerjavi z
obdobjem 2008–2010

Dobičkonosnost TA/poslovalnice glede na turistične agencije, ki so na trgu Frekvenca Delež (%)
enako število let in v enaki fazi razvoja ter jih poznate, v obdobju 2011–2013 v
primerjavi z obdobjem 2008–2010 23 26,7
42 48,9
Nekoliko nižja 18 20,9
3 3,5
Približno enaka 86 100,0

Zmerno višja

Izjemno višja

Skupaj

Tržni delež na domačem in tujem trgu
Kot je razvidno iz preglednice 42, je največ l/m/v (69,4 %) odgovorilo, da
je tržni delež na domačem trgu v drugem p/o glede na prvo ostal dokaj
enak, 15,3 % l/m/v jih je odgovorilo, da se je povečal, enak delež anketi-
rancev pa je odgovoril, da se je zmanjšal.

Iz preglednice 43 je razvidno naslednje: kjer se je tržni delež na do-
mačem trgu v drugem p/o glede na prvo povečal, so l/m/v (8,2 %) od-
govorili, da se jim je najpogosteje povečal do 5 %, kjer pa se je zmanjšal,
so l/m/v (4,8 %) odgovorili, da se jim je najpogosteje zmanjšal nad 5 do
10 %, enak del anketirancev pa je odgovoril, da se je najpogosteje zmanj-
šal nad 10 do 20 %.
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125