Page 146 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 146
glednica 57: Izvorna kodiranja dimenzij konstrukta OK v anketnem vprašalniku,
kodiranja v SPSS in njihova uporaba v analizah ter trditve, ki se nanašajo na posamezne
trditve

Izvorna kodiran- Kodiranja v SPSS in nji-
ja v vprašalniku hova uporaba v analizah

Odnos do kakovosti – trditve

Q21a kakovost1 Čutimo se odgovorne za kakovost svojega dela.

Q21b kakovost2 Prispevamo k doseganju standarda kakovosti.

Q21c kakovost3 Druge sodelavce in oddelke (trženje, računovodstvo)
obravnavamo kot svoje spoštovane stranke.

Q21d kakovost4 Standard in cilj kakovosti sta jasna.

146 Inovativnost in iniciativnost – trditve
inov1 Izboljšave predlagamo vsi – ne le vodstvo.
Q22a

Q22b inov2 Delovne metode stalno izboljšujemo in posodabljamo.

Q22c inov3 Zavedamo se, da so izboljšave nujne.

Q22d inov4 Pripravljeni smo prevzeti tveganje za uveljavitev svojih zamisli.

Strokovna usposobljenost in učenje – trditve

Q23a usposob1 Učimo se drug od drugega.

Q23b usposob2 Usposobljeni smo za svoje delo.

Q23c usposob3 Pri usposabljanju se upoštevajo naše želje.

Q23d usposob4 Omogočeno nam je potrebno usposabljanje za dobro delo.

Q23e usposob5 Sistem za naše usposabljanje je dober.

Motivacija in zavzetost – trditve

Q24a motiv1 Zavzeti smo za svoje delo.

Q24b motiv2 Pripravljeni smo na dodaten napor, kadar je to potrebno.

Q24c motiv3 Postavljene imamo zelo visoke zahteve za delovno uspešnost.

Q24d motiv4 Dober delovni rezultat se hitro opazi in se pohvali.

Notranje komuniciranje in informiranje – trditve

Q25a komuni1 Delovni sestanki so redni.

Q25b komuni2 Sodelavci se med sabo pogovarjamo sproščeno, prijateljsko in
enakopravno.

Q25c komuni3 O poslovnih zadevah smo obveščeni na razumljiv način.

Q25d komuni4 Vodstvo nam posreduje dovolj informacij, da lahko delo dobro
opravljamo.
   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151