Page 207 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 207
Povzetek ugotovitev raziskave

Tu predstavljamo povzetek ugotovitev raziskave, prispevek k znanosti in
stroki, implikacije in predloge za nadaljnje raziskovanje.

Z izpolnjevanjem namena in ciljev raziskave smo na osnovi opisnih
statistik prišli po posameznih sklopih do naslednjih ugotovitev:
– Sociodemografske značilnosti anketirancev. Pri spletni anketi je

glede na spol sodelovalo skoraj enako število žensk (51,2  %) in
moških (48,8 %). Največ anketirancev (38,6 %) je bilo starih nad
40 do 50 let, najmanj (8 %) pa do 30 let. Največ (39,05 %) je bilo
zaposlenih na področju turizma nad 10 do 20 let, najmanj (2,4 %)
pa nad 30 let, največ (41,05 %) je bilo zaposlenih v trenutni TA/
poslovalnici do 10 let, najmanj (0,9  %) pa nad 30 let. Glede na
zaključeno stopnjo izobrazbe je bilo največ (43,65  %) zaposlenih
z visokošolsko ali univerzitetno izobrazbo, najmanj (5,55  %) pa
s podiplomsko (magisterij, doktorat). Glede na vrsto zaposlitve je
največ (79,15 %) zaposlenih za nedoločen čas s polnim delovnim
časom, najmanj (3,75 %) pa za nedoločen čas s krajšim delovnim
časom. Glede na funkcijo zaposlitve je največ (34,4 %) prodajalcev
turističnih aranžmajev, najmanj (1,3 %) pa zaposlenih pod kate-
gorijo drugo, kjer anketiranci niso navedli, za kakšno naravo dela
gre.
– Značilnosti TA/poslovalnic. Glede na glavno dejavnost po SKD
je največ (69 %) TA/poslovalnic, ki izvajajo dejavnost organiza-
torjev potovanj, najmanj (2,7  %) pa tistih, ki izvajajo dejavnost
rezervacij in druge s potovanji povezane dejavnosti, skoraj vse
   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212