Page 210 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 210
ju (v nadaljevanju p/o) glede na prvo p/o zmanjšali, je odgovorilo
37,5 % l/m/v, da so se povečali, je odgovorilo 36,4 % l/m/v, naj-
manj (26,1 %) l/m/v pa je odgovorilo, da so ostali dokaj enaki.
Prihodki od prodaje so se največ povečali in tudi največ zmanjša-
li za med 10 do 20 %, kar je odgovorilo 11,4 % l/m/v, da pa so pri-
hodki od prodaje ostali enaki, je odgovorilo 26 % l/m/v. Da se je
dobiček v drugem p/o glede na prvo p/o zmanjšal, je odgovorilo
42,5 % l/m/v, najmanj l/m/v (23 %), da je ostal enak, 34,5 % l/m/v
pa je odgovorilo, da se je dobiček povečal. Tistim l/m/v (10,3 %),
ki se jim je dobiček povečal, se je ta povečal nad 10 do 20 %, tis-
tim l/m/v (14,9 %), ki se jim je dobiček največ zmanjšal, pa se je
ta zmanjšal nad 35 %, 23 % l/m/v pa je odgovorilo, da je dobiček
210 ostal dokaj enak. Največ l/m/v (45,3 %) je odgovorilo, da je do-
bičkonosnost TA/poslovalnice v primerjavi z vsemi konkurenč-
nimi TA v drugem p/o glede na prvo p/o približno enaka, naj-
manj l/m/v (4,7 %) pa je odgovorilo, da je izjemno višja. Največ
l/m/v (48,9 %) je odgovorilo, da je dobičkonosnost TA/posloval-
nice v primerjavi s TA, ki so na trgu enako število let in v enaki
fazi razvoja, v drugem p/o glede na prvo p/o približno enaka, naj-
manj l/m/v (3,5 %) pa je odgovorilo, da je izjemno višja.
– Tržni delež na domačem in tujem trgu v obdobju 2011–2013 gle-
de na obdobje 2008–2010 (na ta vprašanja so odgovarjali le l/m/v
TA/poslovalnic). Največ (69,4 %) l/m/v je odgovorilo, da je tržni
delež na domačem trgu v drugem p/o glede na prvo p/o ostal do-
kaj enak, 15,3 % l/m/v je odgovorilo, da se je povečal, enak od-
stotek pa jih je odgovorilo, da se je zmanjšal. Kjer se je tržni de-
lež na domačem trgu povečal v drugem p/o glede na prvo p/o, je
8,2 % l/m/v odgovorilo, da se je največ povečal za do 5 %, kjer pa
se je zmanjšal, je 4,8 % l/m/v odgovorilo, da se je največ zmanj-
šal za med 5 do 10 %, enak odstotek jih je odgovorilo, da se je naj-
več zmanjšal za med 10 do 20 %. Največ (74,1 %) l/m/v je odgo-
vorilo, da je tržni delež na tujem trgu v drugem p/o glede na prvo
p/o ostal dokaj enak, najmanj l/m/v (5,9 %) je odgovorilo, da se
je zmanjš al, 20 % l/m/v pa je odgovorilo, da se je povečal. Največ
(10,5 %) l/m/v je odgovorilo, da se je tržni delež na tujem trgu v
drugem p/o glede na prvo p/o povečal, in sicer za do 5 %, 1,2 %
l/m/v je odgovorilo, da se je zmanjšal za med 5 do 10 %, enako za
med 10 in 20 % in tudi enako za nad 35 %, 74,1 % l/m/v pa je od-
govorilo, da je ostal dokaj enak.
37,5 % l/m/v, da so se povečali, je odgovorilo 36,4 % l/m/v, naj-
manj (26,1 %) l/m/v pa je odgovorilo, da so ostali dokaj enaki.
Prihodki od prodaje so se največ povečali in tudi največ zmanjša-
li za med 10 do 20 %, kar je odgovorilo 11,4 % l/m/v, da pa so pri-
hodki od prodaje ostali enaki, je odgovorilo 26 % l/m/v. Da se je
dobiček v drugem p/o glede na prvo p/o zmanjšal, je odgovorilo
42,5 % l/m/v, najmanj l/m/v (23 %), da je ostal enak, 34,5 % l/m/v
pa je odgovorilo, da se je dobiček povečal. Tistim l/m/v (10,3 %),
ki se jim je dobiček povečal, se je ta povečal nad 10 do 20 %, tis-
tim l/m/v (14,9 %), ki se jim je dobiček največ zmanjšal, pa se je
ta zmanjšal nad 35 %, 23 % l/m/v pa je odgovorilo, da je dobiček
210 ostal dokaj enak. Največ l/m/v (45,3 %) je odgovorilo, da je do-
bičkonosnost TA/poslovalnice v primerjavi z vsemi konkurenč-
nimi TA v drugem p/o glede na prvo p/o približno enaka, naj-
manj l/m/v (4,7 %) pa je odgovorilo, da je izjemno višja. Največ
l/m/v (48,9 %) je odgovorilo, da je dobičkonosnost TA/posloval-
nice v primerjavi s TA, ki so na trgu enako število let in v enaki
fazi razvoja, v drugem p/o glede na prvo p/o približno enaka, naj-
manj l/m/v (3,5 %) pa je odgovorilo, da je izjemno višja.
– Tržni delež na domačem in tujem trgu v obdobju 2011–2013 gle-
de na obdobje 2008–2010 (na ta vprašanja so odgovarjali le l/m/v
TA/poslovalnic). Največ (69,4 %) l/m/v je odgovorilo, da je tržni
delež na domačem trgu v drugem p/o glede na prvo p/o ostal do-
kaj enak, 15,3 % l/m/v je odgovorilo, da se je povečal, enak od-
stotek pa jih je odgovorilo, da se je zmanjšal. Kjer se je tržni de-
lež na domačem trgu povečal v drugem p/o glede na prvo p/o, je
8,2 % l/m/v odgovorilo, da se je največ povečal za do 5 %, kjer pa
se je zmanjšal, je 4,8 % l/m/v odgovorilo, da se je največ zmanj-
šal za med 5 do 10 %, enak odstotek jih je odgovorilo, da se je naj-
več zmanjšal za med 10 do 20 %. Največ (74,1 %) l/m/v je odgo-
vorilo, da je tržni delež na tujem trgu v drugem p/o glede na prvo
p/o ostal dokaj enak, najmanj l/m/v (5,9 %) je odgovorilo, da se
je zmanjš al, 20 % l/m/v pa je odgovorilo, da se je povečal. Največ
(10,5 %) l/m/v je odgovorilo, da se je tržni delež na tujem trgu v
drugem p/o glede na prvo p/o povečal, in sicer za do 5 %, 1,2 %
l/m/v je odgovorilo, da se je zmanjšal za med 5 do 10 %, enako za
med 10 in 20 % in tudi enako za nad 35 %, 74,1 % l/m/v pa je od-
govorilo, da je ostal dokaj enak.