Page 210 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 210
ju (v nadaljevanju p/o) glede na prvo p/o zmanjšali, je odgovorilo

37,5 % l/m/v, da so se povečali, je odgovorilo 36,4 % l/m/v, naj-

manj (26,1  %) l/m/v pa je odgovorilo, da so ostali dokaj enaki.

Prihodki od prodaje so se največ povečali in tudi največ zmanjša-

li za med 10 do 20 %, kar je odgovorilo 11,4 % l/m/v, da pa so pri-

hodki od prodaje ostali enaki, je odgovorilo 26 % l/m/v. Da se je

dobiček v drugem p/o glede na prvo p/o zmanjšal, je odgovorilo

42,5 % l/m/v, najmanj l/m/v (23 %), da je ostal enak, 34,5 % l/m/v

pa je odgovorilo, da se je dobiček povečal. Tistim l/m/v (10,3 %),

ki se jim je dobiček povečal, se je ta povečal nad 10 do 20 %, tis-

tim l/m/v (14,9 %), ki se jim je dobiček največ zmanjšal, pa se je

ta zmanjšal nad 35 %, 23 % l/m/v pa je odgovorilo, da je dobiček

210 ostal dokaj enak. Največ l/m/v (45,3 %) je odgovorilo, da je do-
bičkonosnost TA/poslovalnice v primerjavi z vsemi konkurenč-

nimi TA v drugem p/o glede na prvo p/o približno enaka, naj-

manj l/m/v (4,7 %) pa je odgovorilo, da je izjemno višja. Največ

l/m/v (48,9 %) je odgovorilo, da je dobičkonosnost TA/posloval-

nice v primerjavi s TA, ki so na trgu enako število let in v enaki

fazi razvoja, v drugem p/o glede na prvo p/o približno enaka, naj-

manj l/m/v (3,5 %) pa je odgovorilo, da je izjemno višja.
– Tržni delež na domačem in tujem trgu v obdobju 2011–2013 gle-
de na obdobje 2008–2010 (na ta vprašanja so odgovarjali le l/m/v
TA/poslovalnic). Največ (69,4 %) l/m/v je odgovorilo, da je tržni
delež na domačem trgu v drugem p/o glede na prvo p/o ostal do-

kaj enak, 15,3 % l/m/v je odgovorilo, da se je povečal, enak od-

stotek pa jih je odgovorilo, da se je zmanjšal. Kjer se je tržni de-

lež na domačem trgu povečal v drugem p/o glede na prvo p/o, je

8,2 % l/m/v odgovorilo, da se je največ povečal za do 5 %, kjer pa

se je zmanjšal, je 4,8 % l/m/v odgovorilo, da se je največ zmanj-

šal za med 5 do 10 %, enak odstotek jih je odgovorilo, da se je naj-

več zmanjšal za med 10 do 20 %. Največ (74,1 %) l/m/v je odgo-

vorilo, da je tržni delež na tujem trgu v drugem p/o glede na prvo

p/o ostal dokaj enak, najmanj l/m/v (5,9 %) je odgovorilo, da se

je zmanjš­ al, 20 % l/m/v pa je odgovorilo, da se je povečal. Največ

(10,5 %) l/m/v je odgovorilo, da se je tržni delež na tujem trgu v

drugem p/o glede na prvo p/o povečal, in sicer za do 5 %, 1,2 %

l/m/v je odgovorilo, da se je zmanjšal za med 5 do 10 %, enako za

med 10 in 20 % in tudi enako za nad 35 %, 74,1 % l/m/v pa je od-

govorilo, da je ostal dokaj enak.
   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215