Page 142 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 142
produktov, omogočala pridobivanje dodatnih investicij na področju
športnega turizma in posledično privabila več športnih turistov. V strategiji
razvoja turizma ne zasledimo posebne pozornosti elementov povezanih s
ponudbo športno aktivnih produktov ter elementov povezanih z zapuščino
športnega turizma (obiski športnih turistov namenjenih spoštovanju
zapuščine športa, muzeji športa, itd.).

Ob pregledu strateškega dokumenta razvoja turizma destinacije Kranjska
Gora v povezavi s športnim turizmom ugotavljamo številne priložnosti
razvoja celotnega športno rekreativnega turizma ter boljšega izkoriščanja
športno prireditvenega turizma mednarodno prepoznavnih prireditev
destinacije. Kranjska Gora s športno infrastrukturo (naravne danosti)
ponuja številne možnosti za športno rekreativne dejavnosti, kjer je poleg
»belih športov« dodatno izpostavljeno pohodništvo. Destinacija še
posebno razvija mednarodno pomembne športne prireditve (Smučarski
poleti v Planici in Svetovni pokal v alpskem smučanju Vitranc). Strateški
dokument razvoja turizma ponuja velike možnosti profesionalnega
športnega turizma (priprave profesionalnih športnih ekip) vendar hkrati
izpostavi potrebo po novi in moderni športni infrastrukturi (pokrite
dvorane). Poleg omenjenih prednosti torej lahko ugotovimo številne
omejitve na področju obstoječih elementov športnega turizma destinacije
Kranjska Gora. V prihodnje bo potrebno poleg dobro razvitih športno
turističnih produktov aktivnega turizma (beli turizem) in mednarodno
pomembnih športnih prireditev razvijati predvsem produkte
profesionalnega športnega turizma ter na podlagi obstoječih paradnih
konjev športno prireditvenega turizma (Planica in Vitranc) ustvariti
elemente za ponudbo zapuščine športnega turizma, ki jo omenjeni športni
prireditvi vsekakor omogočata. S tem bi razširili ponudbo športnega
turizma skozi celoletno obdobje in omogočili več razlogov za prihode
športnih turistov v destinacijo Kranjska Gora. Veliko omejitev
raziskovanja predstavlja strateški dokument, ki je bil izdelan leta 2005 in
tako ni mogoče opredeliti dejanskega stanja celostne ponudbe športnega
turizma destinacije Kranjska Gora.

Strategija razvoja turizma v občini Piran 2009 - 2015 poudarja izboljšanje
kakovosti obstoječih proizvodov športnega turizma ter še posebej izpostavi
športna produkta tenis in golf. Oba produkta sta namenjena športno
rekreativnemu segmentu turistov in hkrati omogočata tudi možnosti za
profesionalne športnike v obliki športnih priprav, ki jih omogoča ugodna
mediteranska klima občine Piran. Športne prireditve v strateškem

140
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147