Page 140 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 140
investiranja za izboljšanje športne infrastrukture in s tem večje
konkurenčnosti proizvodov športnega turizma (Hosting d.o.o, 2005).
Pregled stanja športnega turizma Strategije razvoja turizma v občini Piran
2009 – 2015 zajema razvoj in izboljšanje kakovosti turističnih proizvodov
športnega in rekreativnega turizma, kjer posebno izpostavi izboljšanje
konkurenčnosti športnih produktov tenisa in golfa. Turistična ponudba
destinacije Piran je vsekakor močno povezana s športno ponudbo različnih
športnih aktivnosti (plavanje, jadranje, surfanje, potapljanje, ribolov,
sprehajanje, kolesarjenje, letalstvo in druge športno rekreativne aktivnosti
npr. tenis, odbojka na mivki, košarka, …). Ob pregledu SWOT analize
ugotovimo, da priložnost predstavlja razvoj vsebin športnega turizma.
Strategija razvoja turizma v občini Piran 2009 – 2015 zajema tudi poglavje
izboljšanja konkurenčnosti turistične ponudbe, kjer eno izmed ciljno
izbranih zvrsti turizma predstavlja tudi športni in rekreativni turizem z
različno trženjsko razvitimi turističnimi proizvodi (golf, jahanje, tenis, tek,
plavanje, kolesarjenje, nordijska hoja, jadranje in potapljanje). Strateški
dokument omenja tudi potrebo po organizaciji športnih prireditev ter
predvideva nekatere ukrepe po gradnji nove športne infrastrukture (Športni
park Lucija, Športno prireditvena dvorana in zunanji bazen, gradnja novih
kolesarskih poti in počivališč). Hkrati tudi definira primarne in sekundarne
ciljne segmente, kjer lahko na področju športnega turizma zasledimo
ljubitelje športnih prireditev in golfiste (primarni gosti) ter profesionalce,
aktivne športnike in rekreativce (sekundarni gosti). V strategiji tudi
zasledimo, da kraji Portorož, Fiesa in Strunjan ponujajo in razvijajo
turistične proizvode športnega turizma (prireditve, rekreativni in
profesionalni športniki). Glede na to, da je Strategija razvoja turizma v
občini Piran 2009 – 2015 zaključena, bi bilo smiselno sestaviti novo
strategijo ter preveriti realizacijo predlaganih ukrepov in usmeritev na
področju športnega turizma ter skladno z rezultati nadaljevati aktivnosti
tega področja (Hosting svetovanje, d.o.o, 2009).
138
konkurenčnosti proizvodov športnega turizma (Hosting d.o.o, 2005).
Pregled stanja športnega turizma Strategije razvoja turizma v občini Piran
2009 – 2015 zajema razvoj in izboljšanje kakovosti turističnih proizvodov
športnega in rekreativnega turizma, kjer posebno izpostavi izboljšanje
konkurenčnosti športnih produktov tenisa in golfa. Turistična ponudba
destinacije Piran je vsekakor močno povezana s športno ponudbo različnih
športnih aktivnosti (plavanje, jadranje, surfanje, potapljanje, ribolov,
sprehajanje, kolesarjenje, letalstvo in druge športno rekreativne aktivnosti
npr. tenis, odbojka na mivki, košarka, …). Ob pregledu SWOT analize
ugotovimo, da priložnost predstavlja razvoj vsebin športnega turizma.
Strategija razvoja turizma v občini Piran 2009 – 2015 zajema tudi poglavje
izboljšanja konkurenčnosti turistične ponudbe, kjer eno izmed ciljno
izbranih zvrsti turizma predstavlja tudi športni in rekreativni turizem z
različno trženjsko razvitimi turističnimi proizvodi (golf, jahanje, tenis, tek,
plavanje, kolesarjenje, nordijska hoja, jadranje in potapljanje). Strateški
dokument omenja tudi potrebo po organizaciji športnih prireditev ter
predvideva nekatere ukrepe po gradnji nove športne infrastrukture (Športni
park Lucija, Športno prireditvena dvorana in zunanji bazen, gradnja novih
kolesarskih poti in počivališč). Hkrati tudi definira primarne in sekundarne
ciljne segmente, kjer lahko na področju športnega turizma zasledimo
ljubitelje športnih prireditev in golfiste (primarni gosti) ter profesionalce,
aktivne športnike in rekreativce (sekundarni gosti). V strategiji tudi
zasledimo, da kraji Portorož, Fiesa in Strunjan ponujajo in razvijajo
turistične proizvode športnega turizma (prireditve, rekreativni in
profesionalni športniki). Glede na to, da je Strategija razvoja turizma v
občini Piran 2009 – 2015 zaključena, bi bilo smiselno sestaviti novo
strategijo ter preveriti realizacijo predlaganih ukrepov in usmeritev na
področju športnega turizma ter skladno z rezultati nadaljevati aktivnosti
tega področja (Hosting svetovanje, d.o.o, 2009).
138