Page 139 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 139
ortnega parka Stožice in obnove nekaterih športnih objektov je v
strateškem dokumentu kot ukrep za gospodarsko rast predvideno
oblikovanje »projektne skupine za pridobivanje športnih dogodkov«.
Športni park Stožice za Ljubljano pomeni konkurenčnost na segmentu
ponudbe športnih prireditev ter omogoča pridobivanje večjih mednarodno
pomembnih in odmevnih športnih prireditev (kot so bili/so EuroBasket
2013, Ljubljanski maraton, druga mednarodna tekmovanja), ki posledično
dodatno vplivajo na prepoznavnost Ljubljane in Slovenije. Poleg tega je v
strateškem dokumentu jasno zapisano, da je skladno z identiteto, trendi in
cilji v tem strateškem obdobju smiselno intenzivneje kot doslej razvijati in
tržiti športni turizem. Usmeritev oz. priporočilo zapisano v Strategiji
razvoja in trženja turistične destinacije Ljubljana za obdobje 2014 - 2020
je tudi priprava strategije razvoja športnega turizma Ljubljane z željo
postati mesto športnih doživetij. Strategija športnega turizma bi vsekakor
pomenila še dodatno razvijanje športno turističnih produktov in posledično
privabilo več investicij in športnih turistov (Uran Maravić et al., 2014).

Strategija razvoja turizma turistične destinacije Kranjska Gora zajema
številne možnosti in priložnosti na področju športnega turizma in zajema
pestro ponudbo športne infrastrukture (naravne danosti) tako v zimski, kot
tudi poletni sezoni. Športna infrastruktura, ki je predstavljena v strateškem
dokumentu omogoča številne športno rekreativne dejavnosti, mednarodno
pomembne športne prireditve in možnosti profesionalnega (priprave
profesionalnih športnih ekip) športnega turizma. V Strategiji razvoja
turizma turistične destinacije Kranjska Gora so poleg številnih lokalnih
športnih prireditev, ki jih organizirajo lokalna društva posebej
izpostavljeni mednarodni športni prireditvi (Smučarski poleti v Planici in
Pokal v alpskem smučanju za moške – Vitranc), ki omogočata povečan
prihod tujih turistov ter s tem povečano prepoznavnost destinacije
Kranjska Gora. Naravne danosti destinaciji Kranjska Gora omogočajo še
možnost številnih športno rekreativnih aktivnosti s poudarkom na
preživljanju zimskih in poletnih počitnic ter adrenalinskih produktov
športnega turizma. Strateški dokument ponudi tudi slabosti, ki se kažejo
predvsem v slabih pogojih rekreacije in treningov v pokritih prostorih
(dvoranah). Ustrezna športna infrastruktura je pogoj za oblikovanje
produktov športnega turizma. Zaključimo lahko, da je športno rekreativni
turizem (izpostavljeno je pohodništvo), organizacija mednarodnih športnih
prireditev (beli športi) in priprave profesionalnih športnikov ob ustrezni
športni infrastrukturi ključna dodana vrednost destinacije Kranjska Gora.
Strategija ravno za ta področja športnega turizma tudi predlaga dodatna

137
   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144