Page 243 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 243
Povezovanje študentov za sodelovalno načrtovanje inkluzivnega pouka

Preglednica 4 Mnenje sodelujočih študentov v študiji o strokovnem posvetu

Mnenje o strokovnem posvetu FHŠ RP IP Skupaj f

Zelo neuspešno  
Neuspešno 
Niti uspešno niti neuspešno  
Uspešno 
Zelo uspešno     
Skupaj 
   



   

Mnenje študentov o zaključnem strokovnem posvetu

V okviru četrtega raziskovalnega vprašanja nas je zanimalo mnenje študen-
tov o strokovnem posvetu, ki smo ga organizirali ob zaključku semestra oz.
ob zaključku pilotnega projekta (preglednica 4). Ugotovili smo, da je skoraj
tri četrtine študentov, vključenih v študijo, strokovni posvet ocenilo kot uspe-
šen (62 ) oz. zelo uspešen (12 ). Skoraj četrtina študentov (23 ) je izbrala
srednjo oceno (niti uspešen niti neuspešen), dva študenta (3 ) pa sta dogo-
dek ocenila kot zelo neuspešen. En študent na vprašanje ni odgovoril. V zvezi
z organizacijo strokovnega posveta so študenti predvsem izpostavili težave
pri vzdrževanju pozornosti. Posvet je potekal 6 ur z dvema vmesnima od-
moroma, študenti zato predlagajo, da bi se dogodek organiziral v manjših
skupinah in se razširil na dva dneva. S potekom posveta v manjših skupinah
menimo, da bi sicer izboljšali možnost za diskusijo, bi pa izgubili priložnost
za seznanjanje vseh sodelujočih študentov z raznolikimi izzivi in rešitvami, ki
so bile predstavljene.

Ovire in predlogi za izboljšanje sodelovanja študentov
v pilotnem projektu

Glede na mnenja študentov o ovirah, ki so se pojavljale v pilotnem projektu,
se je izkazalo, da je bila glavna ovira vzpostavitev sodelovanja med študenti.
Slednjo problematiko smo želeli podrobneje raziskati, saj E. J. H. Spelt idr.
(2009) poudarjajo, da sta ravno sodelovanje in komunikacija pomembna de-
javnika za vzpostavitev interdisciplinarnega razmišljanja.

Kot primer ovire, povezane z vzpostavitvijo sodelovanja, študent FHŠ na-
vaja: »Pričakovali smo, da se bomo s študentkami IP skupaj usedli in debati-
rali, a so bile prezasedene. Nismo mogli uskladiti urnikov . . . Potem smo samo
zlepili našo nalogo in njihovo.« Nasprotno pa nekateri študenti FHŠ dokazu-
jejo tudi dober primer sodelovanja: »Me pa smo delale skupaj in je bilo prav
zanimivo. Delile smo znanje in ideje, mislim, da smo veliko pridobile s sode-

241
   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248