Page 239 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 239
Povezovanje študentov za sodelovalno načrtovanje inkluzivnega pouka

Vključeni v študijo
V pilotnem projektu je sodelovalo 95 namensko izbranih študentov rednega
študija petih študijskih programov 2. stopnje na UP PEF in UP Fakulteti za
humanistične študije (v nadaljevanju: UP FHŠ). Od tega je bilo 55 študentov
UP PEF 1. letnika podiplomskega študijskega programa Razredni pouk (v na-
daljevanju: RP); 21 študentov UP PEF 2. letnika podiplomskega študijskega
programa Inkluzivna pedagogika (v nadaljevanju: IP); 8 študentov UP FHŠ 1.
in 2. letnika pedagoškega študijskega programa Slovenistika; 10 študentov
UP FHŠ 1. letnika pedagoškega študijskega programa Italijanistika in en štu-
dent UP FHŠ 1. letnika dvopredmetnega pedagoškega študijskega programa
Geografija-zgodovina.

Strokovnega posveta, namenjenega predstavitvi rezultatov sodeloval-
nega načrtovanja, se je udeležilo 89 študentov (94 ), vprašalnik je rešilo
69 študentov (73 ) od vseh 95 sodelujočih študentov.

Pripomočki
Z namenom preverjanja mnenj sodelujočih študentov o samem projektu in
strokovnem posvetu ob zaključku projekta smo na strokovnem posvetu izve-
dli evalvacijo v obliki vprašalnika. Vprašalnik je bil sestavljen iz kombiniranih
tipov vprašanj. Prvi del vprašalnika je bil namenjen opisu sodelujočih v štu-
diji, drugi del pa smo razdelili na dva sklopa. V prvem so se vprašanja nanašala
na mnenje študentov o izkušnji sodelovalnega načrtovanja, drugi sklop pa je
ugotavljal mnenje študentov o strokovnem posvetu, ovirah in predlogih za
izboljšanje celotnega projekta. Študenti so bili vnaprej seznanjeni z name-
nom vprašalnika, reševanje vprašalnika pa je bilo prostovoljno in anonimno.

Zbiranje podatkov
Pilotni projekt je potekal od oktobra 2019 do januarja 2020. Vsak tim študen-
tov bodočih učiteljev⁶ se je povezal s timom študentov bodočih inkluzivnih
pedagogov⁷ z namenom sodelovalnega načrtovanja inkluzivnega pouka za
podane primere učencev s PP. Študenti RP in FHŠ so skupaj obiskovali pre-
davanja pri predmetu Specialna pedagogika, medtem ko so vaje z enakimi
vsebinami obiskovali v ločenih skupinah (vsi študenti FHŠ so bili združeni v
eno skupino). Študenti IP pa so ločeno od študentov RP in FHŠ obiskovali
predavanja in vaje v okviru predmeta Metode dela z otroki z različnimi mo-
tnjami.

⁶ Študenti UP PEF RP in UP FHŠ.
⁷ Študenti UP PEF IP.

237
   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244