Page 242 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 242
ja Riccarda Kiswarday in Katarina Kravos

Preglednica 2 Mnenje sodelujočih študentov v študiji o obogatitvi znanja

Obogatitev znanja f f  () ()

Zelo   FHŠ 
Malo RP 
Nič IP
Skupaj 
  FHŠ 
RP 
IP 

  FHŠ 
RP 
IP

 

Opombe Naslovi stolpcev: (1) vključeni študenti glede na študijski program, (2) število odgo-
vorov glede na študijski program.

Preglednica 3 Mnenje sodelujočih študentov v študiji o načrtovanju ustvarjalnejših rešitev
in inkluzivnejšega pouka za učenca s PP s sodelovanjem

Vključeni študenti Ustvarjalne rešitve Inkluziven pouk
Da Ne Da Ne

FHŠ    
RP
IP    
Skupaj
f    

   

   

tavljamo, da do interdisciplinarnega razmišljanja pri večini ni prišlo. Če se na-
vežemo na drugo raziskovalno vprašanje, je tudi zanimivo, da študenti FHŠ v
večini menijo, da jim je izkušnja malo obogatila znanje. Medtem pa študenti
IP poročajo o obratni situaciji, in sicer da jim je izkušnja omogočila načrtovati
ustvarjalnejše rešitve in inkluzivnejši pouk; vendar, če se navežemo na prej-
šnje raziskovalno vprašanje, menijo, da jim je izkušnja v večini malo obogatila
znanje. Odgovori študentov RP pa kažejo, da je polovici študentov sodelova-
nje omogočalo načrtovanje ustvarjalnejših rešitev in inkluzivnejšega pouka,
drugi polovici pa ne. Potrebno pa je še dodati, da je od 20 študentov RP kar 14
študentov izrazilo, da sodelovanje ni bilo vzpostavljeno, tako da so lahko ta
pričevanja študentov skladna z njihovim deljenim mnenjem v okviru rezulta-
tov tretjega raziskovalnega vprašanja. Že tu se dokazuje ovira pri doseganju
interdisciplinarnega razmišljanja, in sicer da se pravo sodelovalno načrtova-
nje ponekod ni vzpostavilo.

240
   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247