Page 241 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 241
Povezovanje študentov za sodelovalno načrtovanje inkluzivnega pouka

Preglednica 1 Mnenje sodelujočih študentov v študiji o njihovi izkušnji sodelovalnega
načrtovanja

Pomembnost izkušnje f f  () ()
Zelo pomembno
  FHŠ 
Srednje pomembno RP 
IP 
Nepomembno
  FHŠ 
Skupaj RP 
IP

  FHŠ 
RP 
IP 

 

Opombe Naslovi stolpcev: (1) vključeni študenti glede na študijski program, (2) število odgo-
vorov glede na študijski program.

Mnenja študentov o pilotnem projektu

V okviru prvega raziskovalnega vprašanja nas je zanimalo mnenje sodelujo-
čih študentov o njihovi izkušnji sodelovalnega načrtovanja v pilotnem pro-
jektu (preglednica 1). Ugotovili smo, da 70  sodelujočih študentov izkušnjo
sodelovalnega načrtovanja ocenjuje kot zelo pomembno, 29  študentov
pa kot srednje pomembno. Izkušnjo je kot nepomembno ocenil en študent
(1 ).

V okviru drugega raziskovalnega vprašanja nas je zanimalo, v kolikšni meri
sodelujoči študenti menijo, da je izkušnja sodelovalnega načrtovanja oboga-
tila njihovo znanje za učinkovito poučevanje v inkluzivni šoli (preglednica 2).
Ugotavljamo, da več kot polovica študentov meni, da jim je izkušnja malo
obogatila znanje (56 ), skoraj tretjina jih meni, da zelo (32 ), petina pa, da
jim ni obogatila znanja (12 ).

V okviru tretjega raziskovalnega vprašanja smo ugotavljali, ali sodelujoči
študenti menijo, da jim je medprogramsko sodelovanje omogočilo razvoj in-
terdisciplinarnega razmišljanja, v okviru katerega so lahko načrtovali ustvar-
jalnejše rešitve in inkluzivnejši pouk za učenca s PP (preglednica 3). Ugotovili
smo, da obstajajo deljena mnenja o možnosti načrtovanja ustvarjalnejših re-
šitev in inkluzivnejšega pouka za učenca s PP s sodelovanjem. Skoraj polovica
študentov (49 ) meni, da so s sodelovanjem načrtovali ustvarjalnejše reši-
tve in inkluzivnejši pouk, druga polovica (51 ) pa meni, da jim to ni uspelo.
Nekaj študentov ni dalo odgovora na to vprašanje.

Študenti FHŠ menijo, da jim sodelovanje ni omogočalo iskanja ustvarjal-
nejših rešitev niti zagotovilo načrtovanja inkluzivnejšega pouka, zato ugo-

239
   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246