Page 275 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 275
Medpredmetno povezovanje učnih predmetov spoznavanje okolja in filozofija za otroke

———. 2009b. Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta Spoznavanje okolja
v tretjem razredu osnovne šole. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Japelj Pavešič, B., in K. Svetlik. 2013. Mednarodna raziskava trendov znanja mate-
matike in naravoslovja TIMSS 2015: izhodišča raziskave TIMSS 2015. Ljubljana:
Pedagoški inštitut.

———. 2016. Znanje matematike in naravoslovja med četrtošolci v Sloveniji in po
svetu: izsledki raziskave TIMSS 2015. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Kotnik, R. 2018. »Dileme strukture v poučevanju filozofije za otroke.« Analiza,
časopis za kritično misel 22 (3): 45–56.

Kožuh, V. 2020. »Poučevanje spoznavanja okolja in naravoslovni kapital učen-
cev.« Revija za elementarno izobraževanje 13 (2): 215–242.

Kramar, M. 1991. »Didaktični koncept pouka v nižjih razredih osnovne šole.«
Educa 1 (2): 125–131.

Lipman, M. 2003. Harijeva odkritja. Filozofija za otroke: delovni zvezek za izbirni
predmet Kritično mišljenje za 7. razred osnovne šole. Ljubljana: Založba Kr-
tina.

Marentič Požarnik, B., in L. Plut. 1980. Kakršno vprašanje, takšen odgovor: pri-
ročnik o pedagoško-psiholoških osnovah zastavljanja kvalitetnih vprašanj pri
pouku. Ljubljana: ZRSŠ.

Marentič Požarnik, B., in L. Plut. 2009. Moč učnega pogovora: poti do znanja z
razumevanjem. Ljubljana: DZS.

Martin, M. O., I. V. S. Mullis, A. E. Beaton, E. J. Gonzalez, T. A. Smith in D. L. Kelly.
1997. Science Ahievements in the Primary School Years: IEA’s Third Internatio-
nal Mathematics and Science Study (TIMSS). Chestnut Hill, PA: IEA.

Martin, M. O., I. V. S. Mullis, P. Foy, J. F. Olson, E. Erberber, C. Preuschoff in J. Galia.
2008. TIMSS 2007 International Science Report, Findings from IEA’s Trends in
International Mathematics and Science Study at the Fourth and Eighth Gra-
des. Chestnut Hill, PA: IEA.

Martin, M. O., I. V. S. Mullis, P. Foy in G. M. Stanco. 2012. TIMSS 2011 International
Results in Science. Chestnut Hil, PA: IEA.

Martin, M. O., I. V. S. Mullis, E. J. Gonzalez in S. J. Chrostowski. 2004. TIMSS 2003
International Science Report: Findings From IEA’s Trends in International Ma-
thematics and Science Study at the Fourth and Eighth Grades. Chestnut Hill,
PA: IEA.

Ministrstvo za šolstvo in šport. 2006. Program osnovnošolskega izobraževanja:
učni načrt za izbirni predmet; filozofija za otroke. Ljubljana: Ministrstvo za
šolstvo in šport.

———. 2011a. Program osnovna šola: matematika; učni načrt. Ljubljana: Ministr-
stvo za šolstvo in šport.

———. 2011b. Program osnovna šola: spoznavanje okolja; učni načrt. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo in šport.

OECD. 2017. PISA 2015 Assessment and Analytical Framework: Science, Reading,

273
   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280