Page 89 - Zabukovec Baruca, Petra. 2020. Z odgovornostjo do družbenih spremembv smeri trajnostno odgovornega razvoja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 89
Empiricˇna raziskava

Namen raziskave
Namen empiricˇne raziskave je na strani turisticˇnih ponudnikov ugo-
toviti, kako zaznavajo odgovornost v turizmu, povezano s potrošniki
in spremembami turisticˇne ponudbe v smeri trajnostnega razvoja.
Na podlagi predstavljenih teoretskih izhodišcˇ smo si zastavili razi-
skovalno vprašanje:

Kako se odgovornost povezuje z odgovornim vedenjem potro-
šnikov in z razvojem turisticˇne ponudbe?

Pri tem smo si zastavili ožje empiricˇne raziskovalne cilje:

• natancˇneje preucˇiti, ali turisticˇni ponudniki zaznavajo odgo-
vornost potrošnikov v povezavi z izboljšavami in razvojem turi-
sticˇnih storitev in s tem vzvode za premike v smeri trajnostnega
razvoja v turizmu;

• ugotoviti odnos hotelirjev do razvoja odgovorne in trajnostne
turisticˇne ponudbe;

• izoblikovati osnovna izhodišcˇa in priporocˇila za sistematicˇno
preucˇevanje vloge odgovornosti na podrocˇju razvoja turizma.

Kvalitativna raziskava je bila izvedena na strani hotelirstva. V hote-
lirstvo smo se usmerili, ker predstavlja širok spekter turisticˇnih sto-
ritev, zlasti v strukturi ponudbe na podrocˇju pocˇitnic, sprostitve, re-
kreacije, prevoza, gostinstva in poslovnega turizma. Z vidika hotela
je turisticˇni proizvod celostno doživetje potrošnika (hotelskega go-
sta) od prvega stika s hotelom do odjave iz hotela in je kot tak kom-
binacija fizicˇnega proizvoda in storitev (Mihalicˇ 1999, 47). Ta vidik
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94