Page 97 - Zabukovec Baruca, Petra. 2020. Z odgovornostjo do družbenih spremembv smeri trajnostno odgovornega razvoja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 97
Analiza

Preglednica 5.4 Nadaljevanje s prejšnje strani

Intervju 4 V bistvu da, ker je ponudba orientirana na ta segment v popolnosti, vse
je prilagojeno njihovim potrebam, upoštevajo se sugestije, ki so orien-
tirane na varcˇnost, pomembno je, da se jim zagotovi družabnost, za-
to imamo enkrat tedensko ples, sprehode, prilagojene strukturi gostov,
vsa ponudba je oblikovana skozi ocˇi upokojenca. Zelo pomembni so
zaposleni, njihova razgledanost in informiranost. Odzive in sugestije
prejemamo najpogosteje osebno, sistemsko spremljamo vtise prek an-
ket, opisni del je za nas zelo pomemben in skušamo sugestije upošte-
vati, pred tem terensko preverimo stanje, ukrepamo in reagiramo. Hva-
ležni smo za vsako mnenje. Na to damo veliko in jih tedensko obravna-
vamo.

Intervju 5 Za nas je kljucˇen program zvestobe, prek katerega dobimo relevantne
podatke o gostih, njihovi porabi, gibanju, terminih obiska in jih v skla-
du s tem nagovarjamo, vabimo, oblikujemo ponudbo. Nismo na rav- 97
ni soustvarjanja, ker smo prevelik sistem, vlada bolj neoseben pristop,
težje je prilagajanje posamezniku. Zavedamo se, da v prihodnje potre-
bujemo nove pristope. Zaenkrat smo v fazi, ko skušamo goste pritegniti
z našo ponudbo. Naše interne tržne raziskave gredo v smeri iskanja se-
gmenta, ki ustreza naši ponudbi, nato pa išcˇemo pristope, da pritegne-
mo pozornost in sprožimo povpraševanje. V ta namen izvajamo obcˇa-
sne celovite raziskave zadovoljstva gostov, vpeljujemo skrite kupce, iz-
vajamo ankete med gosti in prek spleta. Sledi analiza in nato razvojni
ukrepi. Žal se to ne izvaja vsakodnevno.

tovrstne ponudbe. Izpostavljeni so tudi potrošniki, ki primarno izka-
zujejo odgovornost do lastnega dobrega pocˇutja, in potrošniki, ki so
usmerjeni v iskanje avtenticˇne izkušnje v lokalnem okolju. Ponudni-
ki izkazujejo poglobljeno poznavanje svojih ciljnih segmentov in jim
v okviru njihovega zanimanja prilagajajo ponudbo. Znova se kaže
vecˇja prilagodljivost pri manjših hotelskih ponudnikih, kjer se lahko
ponudba personalizira glede na potrebe in želje gostov. Ponudniki
izpostavljajo, da so gostje za pristno in avtenticˇno izkušnjo pripra-
vljeni placˇati višjo ceno. Ob tem pa ugotavljajo, da so tovrstni trendi
še v zacˇetni razvojni fazi (preglednica 5.3).

Soustvarjanje turisticˇne ponudbe s potrošniki
v smeri odgovornosti do okolja

Preucˇevani vidik soustvarjanja turisticˇne ponudbe s potrošniki v
smeri odgovornosti do okolja in družbe v odgovorih kaže skromen
odziv gostov kot tudi odsotnost spodbude na strani ponudnikov.
Analiza odgovorov kaže, da se gostje pri podajanju tovrstnih priporo-
cˇil poslužujejo pretežno neposrednega osebnega stika z zaposleni-
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102