Page 143 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 143
Prihodnji izzivi managementa

ljanje, inovacijska vozlišča in preizkusne enote dobri partnerji, kjer
bi se razvili in ponudili vidiki usposabljanja.
– Odgovor na nove proizvodne izzive zahteva tesno sodelovanje in odprto
inoviranje med različnimi tehnologijami in različnimi sektorji ter med
različnimi zainteresiranimi stranmi v celotni proizvodni vrednostni
verigi, ki je vključena na aktiven in sodelovalen način.
– Za spopadanje z vsemi izzivi, povezanimi z vprašanji sodelovanja,
morajo mala in srednja podjetja v svoje dejavnosti vključiti procese
poslovne inteligence, da lahko ideje in nova znanja vključijo v strate-
gijo podjetja. Prav tako bi morala mala in srednja podjetja deležnike
v svojih vrednostnih verigah (dobavitelje, stranke, konkurente itd.)
upoštevati kot del svojega podjetja in ne le kot izolirane subjekte, lo-
čene od notranjega postopka odločanja.
– Nekatera najpomembnejša pravna vprašanja za podjetja v digitalni
dobi so dostop do podatkov, odgovornost, lastništvo podatkov in tehno-
logija oblaka.
– m s p lahko predvidevajo spremembe in prihodnje trende z uporabo
učinkovitega sistema za nadzor trga in tehnologije. Če bodo m sp vede-
la, kaj se bo zgodilo v bližnji prihodnosti v regulativnem/fiskalnem/
pravnem okolju, bodo z ustreznimi sredstvi pripravljena za sooča-
nje z novimi razmerami. Po drugi strani pa imajo m s p možnost, da
se združijo v večje korporacijske strukture (sektor ali industrijo ali
poklicna združenja), da se njihov glas sliši pred drugimi interesnimi
skupinami.
– Stalno spremljanje procesov je ena od ključnih kompetenc tovarne
prihodnosti, saj bodo podjetja v stalnem procesu strateškega repozi-
cioniranja s strukturnimi spremembami in stalnim izboljševanjem.
Ponudba izdelkov in storitev je močno usmerjena v podatke in teme-
lji na zbiranju, spremljanju in analizi procesov ter odpira vrata novim in
inovativnim konceptom, kot je predvidevanje vzdrževanja, da se pre-
prečijo težave v proizvodnji. V tem smislu bi morala mala in srednja
podjetja izkazovati formalni proces spremljanja s ključnimi kazalni-
ki uspešnosti, ki so povezani s podjetjem, bolj strateške dejavnosti in
popolno prepletenost s preostalimi procesi v podjetju.

143
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148