Page 195 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 195
Izobraževanje

Slika 7.6 Pregled razvoja mo o c, začenši z o cw na mi t.

predhodni učni uspeh. So brezplačni ali pa nizkocenovni, občasno so
na voljo v štirih ali petih jezikih.
– Spletni (angl. On-Line): študenti se lahko udeležijo tečaja od kjerkoli
in sodelujejo z drugimi študenti; tako kot pri vsakem pripomočku
učenja na daljavo z lm s gre za veliko prednost, ki pogosto omogoča
vpogled z večkulturnega zornega kota.
– Tečaj (angl. Course): programska oprema obsega več kot le posluša-
nje predhodno posnetih predavanj; m o o c so oblikovani tako, da so
učinkoviti in interaktivni za spletno učenje na daljavo. Predhodno
posneta predavanja pa so pomemben del tečaja.
m o o c so nedavni razvoj izobraževanja na daljavo, ki so bili prvič vpelja-
ni leta 2006 in so se leta 2012 izkazali kot priljubljen način učenja. Open-
CourseWare (o c w) se je na m i t pojavil leta 2006 in je pravzaprav omo-
gočil dostop do pisnih tečajev visoke ravni za preostali svet. Glavni cilj je
bil zagotoviti kakovostno izobraževanje vsem. Po drugi strani pa učenje na
daljavo omogoča cel spekter spletnih fakultet. Študent je vpisan na univer-
zo, plača šolnino in sledi spletnemu tečaju ob predvidenem času (sinhrono
učenje). Preglednica m o o c označuje nekatere lastnosti o c w, m o o c in
spletnih fakultet.

195
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200