Page 190 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 190
llipe Saey, Mathieu Troch in Frederic Depuydt
Preglednica 7.4 Kvalifikacije in spretnosti delavcev v tovarni prihodnosti
Postavka Mora biti . . . Moralo bi biti . . . Je lahko . . .
. . . vključeno v spretnosti usposobljene delovne sile v prihodnosti
Tehnične Znanje in sposobnosti Management znanja Računalniško programi-
Osebne it ranje/sposobnost pro-
gramiranja
Obdelava in analiza po- Interdisciplinarno/ge- Specializirano znanje o
datkov ter informacij nerično znanje o tehno- tehnologijah
logijah in organizaciji
Statistično znanje Specializirano znanje o Ergonomska ozavešče-
proizvodnih dejavno- nost
stih in procesih
Organizacijsko in proce- Ozaveščenost o varnosti Razumevanje pravnih
sno razumevanje informacijske tehnolo- zadev
gije in varstvu podatkov
Sposobnost komu-
niciranja s sodobni-
mi vmesniki (človek –
stroj/človek – robot)
Samoupravljanje in Zaupanje v novo tehno-
upravljanje s časom logijo
Prilagodljivost in spre- Miselnost, usmerjena v
menljivost stalno izboljševanje in
vseživljenjsko učenje
Sposobnost dela v sku-
pinah
Socialne veščine
Komunikacijske veščine
Za trajnostno izvajanje novih rešitev na področju izobraževanja in uspo-
sabljanja je pomembno vključevanje ustreznih zainteresiranih strani, kot
so sindikati, poslovne akademije, zasebni ponudniki izobraževanja, indu-
strijske, gospodarske in obrtne zbornice. Posredovanje ustreznega znanja
o digitalizaciji je prav tako naloga poklicnih šol, visokih šol ter univerz.
Pri Allianz fur die Region so identificirali glavne ovire za razvoj spret-
nosti in znanja:
– prehitre in nepremišljene spremembe kot tudi pomanjkanje uporab-
nosti in integracije obstoječih pristopov in virov,
– strah pred uvedbo tehnologije pametne industrije kot naložbe v pri-
hodnost,
190
Preglednica 7.4 Kvalifikacije in spretnosti delavcev v tovarni prihodnosti
Postavka Mora biti . . . Moralo bi biti . . . Je lahko . . .
. . . vključeno v spretnosti usposobljene delovne sile v prihodnosti
Tehnične Znanje in sposobnosti Management znanja Računalniško programi-
Osebne it ranje/sposobnost pro-
gramiranja
Obdelava in analiza po- Interdisciplinarno/ge- Specializirano znanje o
datkov ter informacij nerično znanje o tehno- tehnologijah
logijah in organizaciji
Statistično znanje Specializirano znanje o Ergonomska ozavešče-
proizvodnih dejavno- nost
stih in procesih
Organizacijsko in proce- Ozaveščenost o varnosti Razumevanje pravnih
sno razumevanje informacijske tehnolo- zadev
gije in varstvu podatkov
Sposobnost komu-
niciranja s sodobni-
mi vmesniki (človek –
stroj/človek – robot)
Samoupravljanje in Zaupanje v novo tehno-
upravljanje s časom logijo
Prilagodljivost in spre- Miselnost, usmerjena v
menljivost stalno izboljševanje in
vseživljenjsko učenje
Sposobnost dela v sku-
pinah
Socialne veščine
Komunikacijske veščine
Za trajnostno izvajanje novih rešitev na področju izobraževanja in uspo-
sabljanja je pomembno vključevanje ustreznih zainteresiranih strani, kot
so sindikati, poslovne akademije, zasebni ponudniki izobraževanja, indu-
strijske, gospodarske in obrtne zbornice. Posredovanje ustreznega znanja
o digitalizaciji je prav tako naloga poklicnih šol, visokih šol ter univerz.
Pri Allianz fur die Region so identificirali glavne ovire za razvoj spret-
nosti in znanja:
– prehitre in nepremišljene spremembe kot tudi pomanjkanje uporab-
nosti in integracije obstoječih pristopov in virov,
– strah pred uvedbo tehnologije pametne industrije kot naložbe v pri-
hodnost,
190