Page 82 - Pucihar, Ilonka. 2023. Moj prijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in strategije pouka klavirja. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 82
moj pr ijatelj klavir za učitelje: koncepti, veščine in str ategije pouk a klavirja

in najdemo nove strategije. Naslednja preglednica lahko služi kot model
takšnega zapisa ali zgolj kot miselna podlaga.

Preglednica 5: Model za zapis ciljev in strategij vadenja za posamezno učno
uro.

Datum: Doseženi cilji4/ Še nedoseže- Posebni izzi- Načrt7/konkret-
pohvale ni cilji oziroma vi (spremembe ni napotki za
Tehnika potrebne/žele- ključa, tonalite-
- ne izboljšave do te, ritma, smeri vadenje, ki bodo
- naslednje učne melodije, dina- omogočili do-
Nove skladbe mike, artiku- seči zastavlje-
- ure5 lacije, tempa,
- pozicije rok, hi- ne cilje
Skladbe v izdelovanju tre pasaže, sko-
- ki, gosta tekstu-
-
Skladbe za izvedbo na ra …)6
ravni nastopa
-
-
Pesmi po posluhu
-
Branje a prima vista
Transpozicija
Harmonizacija
Improvizacija

4 Odkriti skupaj z učencem (»Dosegel sem«, »uspelo mi je« ...). Cilji, ki še niso doseže-
ni, naj vsebujejo besedne zveze kot npr. »Še ni doseženo«, »Še malo manjka«, ki vse-
bujejo spodbudno sporočilo, da verjamemo, da jih bodo dosegli. Razlika med »ni do-
seženo« ali »še ni doseženo« je velika.

5 Spodbujati učenca skoza vprašanja (»Kaj boš naredil do naslednjič? »), da jih čim več
zastavi sam (»Rad bi popravil«, »želim, da zveni« …).

6 Navesti števila taktov za dele, ki predstavljajo izziv.
7 Sestaviti skupaj z učencem (»Kako/na kakšne načine lahko dosežeš zastavljene cilje?

») za vsak posamezen dan.

80
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87