Page 366 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 366
bara Kopačin

Umetniške dejavnosti, tudi poslušanje glasbe, so pomemben in spodbu-
den del učenja tudi na drugih področjih. Zato se moramo tisti, ki otrokom
glasbene dejavnosti izbiramo, zavedati, da vse, kar je dobro za odrasle, ni ve-
dno dobro tudi za otroke.

Zahvala
Rada bi se zahvalila dr. Mirku Slosarju za usmerjanje, napotke, zaupanje in po-
moč, ne samo pri nastajanju tega članka, ampak pri moji rasti od pisanja di-
plomskega dela naprej. Zato ta članek posvečam njemu.

Literatura
Bitenc, J. (2008). Mavrica: 100 najlepših otroških pesmic. CD. Ljubljana: RTV Slo-

venija.
Benkovič, B. 2011. »Socialni in čustven razvoj predšolskega otroka.« V Socialni

in čustveni razvoj predšolskega otroka: 4. mednarodna strokovna konferenca
vzgojiteljev v vrtcih, ur. M. Željeznov Seničar in E. Šelih, 7–14. Ljubljana: MiB
Borota, B. 2013. Glasbene dejavnosti in vsebine. Koper: Annales.
Campbell, D. G. (1983). The Mozart Effect: Music for children. Zv. 3, Mozart in Mo-
tion. CD. B. k.: Magnamusic Baton.
Campbell, D. G. 2004. Mozart za otroke: prebujanje otrokove ustvarjalnosti in mi-
šljenja s pomočjo glasbe. Ljubljana: Tangram.
Clinic, M. 2001. Vse o nosečnosti in otrokovem prvem letu. Ljubljana: Educy.
Denac, O. 2002. Glasba pri celostnem razvoju otrokove osebnosti: priročnik za
vzgojitelje, razredne učitelje, učitelje glasbe in glasbenih predmetov v splo-
šnem šolstvu in glasbenih šolah. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Gallahue, D. L., in J. C. Ozmun. 2006. »Motor Development in Early Childhood
Education.« V Handbook of Research on the Education of Young Children, ur.
B. Spodek in O. Saracho, 105–120. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
Hargreaves, D. (1990). The Developement Psychology of Music. Cambridge: Cam-
bridge University Press.
Kožman, P. 2011. »Spoznavanje čustev v oddelku eno do dvoletnih in v oddelku
dve do triletnih otrok.« V Socialni in čustveni razvoj predšolskega otroka: 4.
mednarodna strokovna konferenca vzgojiteljev v vrtcih, ur. M. Željeznov Se-
ničar, M. in E. Šelih, 144–150. Ljubljana: MiB.
Kranjc, M. 2011. »Socialni in čustveni razvoj predšolskega otroka v starostno
kombiniranih skupinah.« V Socialni in čustveni razvoj predšolskega otroka:
4. mednarodna strokovna konferenca vzgojiteljev v vrtcih, ur. M. Željeznov
Seničar, M. in E. Šelih, 151–158. Ljubljana: MiB.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Lundin, R. W. 1967. An Objective Psychology of Music. New York: Ronald.

366
   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371