Page 406 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 406
ej Plevnik in Tanja Peternelj

Preglednica 3 Ocena kompetentnosti za izvajanje gibalnih/športnih aktivnosti v vrtcu
z vidika organiziranja

Trditev AS ± SO p
U = ; p = ,
Znam organizirati gibalne/športne aktivnosti v naravi , ± , U = ; p = ,
Znam organizirati didaktične gibalne/športne igre , ± ,
Sposobna sem organizirati sodelovanje s starši , ± ,
Sposobna sem organizirati sodelovanje s svojim , ± ,
delovnim okoljem
Sposobna sem organizirati izvajanje gibalnih/športnih , ± , U = ; p = ,
aktivnosti
Znam izbrati primernost gibalnih nalog glede na , ± ,
materialne pogoje dela
Znam izbrati zahtevnost gibalnih nalog, ki so primerne , ± ,
otrokovemu individualnemu razvoju
Sposobna sem organizirati sodelovanje z zunanjim , ± ,
okoljem
Sposobna sem načrtovati in izvajati gibalne/športne , ± , U = ; p = ,
aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju

Opombe AS – aritmetična sredina, SO – standardni odklon, p – statistično značilna razlika v
oceni kompetentnosti med gibalno/športno aktivnimi in neaktivnimi vzgojiteljicami.

Preglednica 4 Ocena kompetentnosti za izvajanje gibalnih/športnih aktivnosti v vrtcu
z vidika izvajanja

Trditev AS ± SO p

Sposobna sem zagotoviti varnost otrok , ± , U = ; p = ,
Znam spodbujati otrokov napredek , ± ,
Zmorem vzpostaviti varno, prijetno in zaupljivo vzdušje , ± ,
Sposobna sem ustvariti dobro sodelovalno ozračje , ± ,
Znam motivirati otroka s primernimi učnimi športnimi , ± ,
pripomočki
Zmorem izvesti gibalne/športne aktivnosti, ki razvijajo , ± ,
gibalne sposobnosti otroka
Znam prenesti v prakso teoretična didaktična znanja , ± ,
Obvladam demonstracijo gibalnih/športnih aktivnosti , ± ,
Znam poskrbeti za obvladovanje zmage in poraza pri , ± ,
otrocih
Znam uporabljati inovativne učno-vzgojne pristope , ± ,

Opombe AS – aritmetična sredina, SO – standardni odklon, p – statistično značilna razlika v
oceni kompetentnosti med gibalno/športno aktivnimi in neaktivnimi vzgojiteljicami.

ocenjuje naslednjo kompetenco izvajanja gibalnih/športnih aktivnosti z vi-
dika izvajanja: sposobna sem ustvariti dobro sodelovalno ozračje (G/Š ak-

406
   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411