Page 409 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 409
Gibalna/športna (ne)aktivnost vzgojiteljic

kjer bi objektivno preverjali gibalno/športno aktivnost vzgojiteljic in gibalno
kompetentnost otrok, vključenih v njihove skupine.

Literatura
Gallahue, D. L., J. C. Ozmun in J. Goodway. 2012. Understanding Motor Develop-

ment: Infants, Children, Adolescents, Adults. New York: McGraw-Hill.
Gregorc, J., J. Štihec, M. Videmšek, A. Cemič in M. Meško. 2012. »The Quality of

Kindergarten Care As an Important Element of the Subjective Theories.«
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis: Gymnica 42 (1): 17–25.
Jeram, M. 2016. »Inovativni pristopi poučevanja gibalnih/športnih aktivnosti v
zgodnjem otroštvu.« Diplomska naloga, Univerza na Primorskem.
Kohont, A. 2005. »Kompetenčni profili slovenskih strokovnjakov za upravljanje
človeških virov.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani.
Lemos, A. G., E. L. Avigo in J. A. Barela. 2012. »Physical Education in Kindergar-
ten Promotes Fundamental Motor Skill Development.« Advances in Physi-
cal Education 2 (1): 17–21.
Malina, R., C. Bouchard in O. Bar-Or. 2004. Growth, Maturation, and Physical Ac-
tivity. Champaign, IL: Human Kinetics.
Maretič Požarnik, B. 2012. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
Organisation for Economic Co-Operation and Development. 2013. Innovative
Learning Environments. Pariz: Organisation for Economic Co-Operation
and Development.
Pišot, R., in G. Jelovčan. 2012. Vsebine gibalne/športne vzgoje v predšolskem ob-
dobju. Koper: Annales.
Plevnik, M., in R. Pišot, ur. 2016. Razvoj elementarnih gibalnih vzorcev v zgodnjem
otroštvu. Koper: Annales.
Prašnikar, A. 2011. »Povezanost gibalnih/športnih aktivnosti vzgojiteljic v po-
vezavi z izbranimi dejavniki zdravega načina življenja.« Diplomska naloga,
Univerza v Ljubljani.
Retar, I., in J. Lepičnik-Vodopivec. 2017. »Kompetentnost vzgojiteljev za inova-
tivno gibalno poučevanje.« Pedagoška obzorja: časopis za didaktiko in me-
todiko 32(1): 17–32.
Retar, I., M. Plevnik in E. Kolar. 2013. »Key Competences of Slovenian Sport Ma-
nagers.« Annales kinesiologiae 4 (2): 81–94.
Sajevic, M. 2016. »Zavedanje vzgojiteljev o pomenu gibalnih/športnih aktiv-
nosti za otrokov celostni razvoj.« Diplomska naloga, Univerza na Primor-
skem.
Timmons, B. W., P. J. Naylor in K. A. Pfeiffer. 2007. »Physical Activity for Preschool
Children: How Much and How?« Applied Physiology, Nutrition, and Metabo-
lism 32 (S2E): S122–S134.

409
   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414