Page 194 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 194
ja Kiswarday in Karmen Drljić

PP. Tako lahko na svojo profesionalno pot stopa samozavestnejši in razbre-
menjen predsodkov in napačnih predstav.

Literatura
Beltman, Susan, Caroline Mansfield in Anne Price. 2011. »Thriving Not Just Sur-

viving: A Review of Research on Teacher Resilience.« Educational Research
Review 6 (3): 185–207.
Blumberg, Phillis. 2009. Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide
for Faculty. Boston, MA: Wiley.
Bocconi, Stefania, Panagiotis G. Kampylis in Yves Punie. 2012. Innovating Le-
arning: Key Elements for Developing Creative Classrooms in Europe. Luxem-
bourg: Publications Office of the European Union.
Burke, Karen, in Candra Sutherland. 2004. »Attitudes toward Inclusion: Knowl-
edge vs. Experience.« Education 125 (2): 163–172.
Dewey, John. 1910. »Science as Subject-Matter and as Method.« Science, n. s., 31
(787): 121–127.
Drljić, Karmen, in Vanja Kiswarday. 2016. »Razvijanje rezilientnosti študentov
preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi.« Revija za elemen-
tarno izobraževanje 9 (3): 53–73.
Gardner, Howard. 1995. Razsežnosti uma: teorija o več inteligencah. Ljubljana:
Tangram.
Gu, Qing, in Christopher Day. 2013. »Challenges to Teacher Resilience: Conditi-
ons Count.« British Educational Research Journal 39 (1): 22–44.
Haury, David. L. 1993. »Teaching Science through Inquiry.« ERIC/CSMEE Digest.
https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED359048.pdf
Jeder, Daniela. 2013. »Teachers’ Ethic Responsibilities in the Practice of Educa-
tion and Training.« Procedia-Social and Behavioral Sciences 92:432–436.
Kiswarday, Vanja, in Tina Štemberger. 2017. »Pomen inkluzivnih kompetenc z
vidika bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok.« Didactica Slovenica 2 (32):
1–16.
Kordeš, Urban, in Maja Smrdu. 2015. Osnove kvalitativnega raziskovanja. Koper:
Založba Univerze na Primorskem.
Korthagen, A. Fred. 2008. Linking Practice and Theory: The Pedagogy of Realistic
Teacher Education. New York: Routledge.
Košak Babuder, Milena. 2008. »Bralne prilagoditve ter izboljševanje branja po
vedenjsko-kognitivni metodi.« V Učenci z učnimi težavami: pomoč in pod-
pora, ur. Milena Košak Babuder in Marija Velikonja, 115–123. Ljubljana: Pe-
dagoška fakulteta.
Petruţa, Gabriela-Paula. 2013. »Teacher’s Opinion on the Use of Interactive Me-
thods/Techniques in Lessons.« Procedia: Social and Behavioral Sciences
76:649–653.
Smernice za lažje berljivo gradivo. Smernice za knjižnične programe opismenjeva-

194
   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199