Page 190 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 190
ja Kiswarday in Karmen Drljić
Izkušnja nas je zelo povezala in nam dala možnost preizkusiti se z de-
lom in sodelovanjem v skupini [E. N.].
Nekaj študentk je posebej izpostavilo tudi pomen sodelovanja s pedago-
škim mentorjem in sprotnih potrditev z njegove strani v procesu načrtovanja
dejavnosti.
Osem študentk je posebej izpostavilo pomen integracije teorije in prakse:
Vso teorijo, ki smo jo že izvedele na predavanjih, smo sedaj uporabile v
praksi, hkrati pa smo iz prakse izvedele še več [K. M.].
Spoznala sem, da je res vsak otrok poseben in zahteva svojo pozornost
in prilagoditev [N. D.].
Menim, da mi je ta izkušnja pomagala k razumevanju različnosti otrok
s PP. Zdaj lažje razumem, kako mora biti učitelj prilagodljiv pri pouče-
vanju otrok s PP [S. F.].
Pogosto (6 citatov) so delavnice prepoznale tudi kot pomemben dejavnik
v osebnostnem razvoju.
Otroci s PP oddajajo posebno pozitivno energijo, ob kateri se začneš
spraševati o marsikaterem življenjskem vprašanju [E. V.].
Delavnice so študentkam zaključnega letnika magistrskega študija Razre-
dnega pouka dale priložnost, da so dobile potrditev lastne pedagoške kom-
petentnosti in učinkovitosti tudi v specifičnih učnih situacijah: Štiri študentke
so v zapisu izpostavile, da so prepoznale lastno učinkovitost pri delu z otroki
s PP, pri tem pa so doživele tudi pomembno spoznanje, da so lahko tudi pri
delu z otroki s PP uspešne.
Njihova zahvala in mnenje ob koncu delavnice pa ti povedo, kako so se
imeli in da si bil uspešen [N. D.].
Številne raziskave, ki ugotavljajo doživljanje učiteljeve kompetentnosti pri
delu z otroki s PP, kažejo na njihovo negotovost in nezaupanje v lastno kom-
petentnost (Burke in Sutherland 2014; Taylor in Ringlaben 2012). Prav zato se
nam zdi vzpostavitev samozavedanja študentk o zmožnosti za delo z otroki s
PP zelo pomemben korak k izgrajevanju inkluzivnih kompetenc učitelja, prav
tako pa tudi pomemben dejavnik, ki pripomore k njihovi rezilientnosti (Belt-
man, Mansfield in Price 2011; Gu in Day 2013).
190
Izkušnja nas je zelo povezala in nam dala možnost preizkusiti se z de-
lom in sodelovanjem v skupini [E. N.].
Nekaj študentk je posebej izpostavilo tudi pomen sodelovanja s pedago-
škim mentorjem in sprotnih potrditev z njegove strani v procesu načrtovanja
dejavnosti.
Osem študentk je posebej izpostavilo pomen integracije teorije in prakse:
Vso teorijo, ki smo jo že izvedele na predavanjih, smo sedaj uporabile v
praksi, hkrati pa smo iz prakse izvedele še več [K. M.].
Spoznala sem, da je res vsak otrok poseben in zahteva svojo pozornost
in prilagoditev [N. D.].
Menim, da mi je ta izkušnja pomagala k razumevanju različnosti otrok
s PP. Zdaj lažje razumem, kako mora biti učitelj prilagodljiv pri pouče-
vanju otrok s PP [S. F.].
Pogosto (6 citatov) so delavnice prepoznale tudi kot pomemben dejavnik
v osebnostnem razvoju.
Otroci s PP oddajajo posebno pozitivno energijo, ob kateri se začneš
spraševati o marsikaterem življenjskem vprašanju [E. V.].
Delavnice so študentkam zaključnega letnika magistrskega študija Razre-
dnega pouka dale priložnost, da so dobile potrditev lastne pedagoške kom-
petentnosti in učinkovitosti tudi v specifičnih učnih situacijah: Štiri študentke
so v zapisu izpostavile, da so prepoznale lastno učinkovitost pri delu z otroki
s PP, pri tem pa so doživele tudi pomembno spoznanje, da so lahko tudi pri
delu z otroki s PP uspešne.
Njihova zahvala in mnenje ob koncu delavnice pa ti povedo, kako so se
imeli in da si bil uspešen [N. D.].
Številne raziskave, ki ugotavljajo doživljanje učiteljeve kompetentnosti pri
delu z otroki s PP, kažejo na njihovo negotovost in nezaupanje v lastno kom-
petentnost (Burke in Sutherland 2014; Taylor in Ringlaben 2012). Prav zato se
nam zdi vzpostavitev samozavedanja študentk o zmožnosti za delo z otroki s
PP zelo pomemben korak k izgrajevanju inkluzivnih kompetenc učitelja, prav
tako pa tudi pomemben dejavnik, ki pripomore k njihovi rezilientnosti (Belt-
man, Mansfield in Price 2011; Gu in Day 2013).
190