Page 189 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 189
Različni pristopi k spodbujanju razvoja inkluzivnih kompetenc študentov razrednega pouka

Pomagale smo si z raznimi ponazorili: fotografije, glasba, konkretni pri-
meri . . . [A. M.].
Za lažjo predstavo in razumevanje smo vključile multisenzornost –
uporabo vseh čutil za lažje, boljše in primernejše sprejemanje infor-
macij za vse [T. B.].
Povedane informacije smo podkrepile z realnimi predmeti, ki so si jih
učenci ogledali, okušali, povonjali oziroma pri sami predstavitvi pri-
prave kruha uporabili tudi motorik [M. J.].

Profesionalni in osebnostni razvoj študenta
Po analizi vseh refleksij ugotavljamo, da so prav vse študentke izkušnjo do-
živele kot koristno, prijetno in pomembno, kar je razvidno iz naslednjega ci-
tata:

Še enkrat naj poudarim, da sem izjemno hvaležna, da sem bila lahko
del te delavnice [E. N.].

Največkrat (v 14 citatih) je bil izpostavljen pomen delavnic za izgrajeva-
nje kompetenc, kar se je še kot posebej pomembno pokazalo pri študentkah
brez predhodnih izkušenj.

Sicer je bilo to še vedno zelo novo zame, a sem si z vsako uro na tem
dogodku nabrala več izkušenj [A. M.].
Priložnosti, kjer lahko sodelujem na dogodkih, kjer so vključeni udele-
ženci s PP, je zelo malo, zato se potrudim, da sodelujem na vsaki, kjer
lahko [E. N.].
Po teh delavnicah mislim, da sem dodala še en košček v mozaik po-
klicnega napredka in razvoja, ki mi bo pomagal izgraditi profesionalno
celoto in me pripraviti na različne situacije, ki me bodo čakale v mojem
bodočem poklicu [T. B.].

Študentke so pogostokrat (12 citatov) poudarile pomen in moč sodeloval-
nega pristopa k pedagoškim izzivom:

Moram pohvaliti še celotno ekipo ustvarjalcev delavnice, ki je v času
priprav res aktivno sodelovala in v to vlagala veliko truda in energije.
Zopet se je izkazalo, da je sodelovanje med nami glavni pogoj za ustvar-
janje nečesa novega, za uspeh. Vse smo se naučile sodelovati, skupaj
dihati za en cilj in skupaj nam je uspelo [K. M.].

189
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194