Page 55 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 55
Validacija vprašalnika digitalnih kompetenc študentov
Preglednica 2 Število (f ) in strukturni odstotek (f ) študentov glede na letnik študija
Letnik študija Skupaj
. . . . .
f
f , , , , , ,
Preglednica 3 Število (f ) in strukturni odstotek (f ) glede na program in stopnjo študija
Stopnja študija Študijski program f f
Prva stopnja Predšolska vzgoja ,
Druga stopnja Razredni pouk ,
Skupaj Edukacijske vede/Pedagogika ,
Inkluzivna pedagogika ,
socialna pedagogika ,
Izobraževanje odraslih in razvoj kariere ,
Zgodnje učenje ,
,
nje (ang. TET-SAT – Technology Enchaned Teaching – Self-Assessment Tool),
ki je nastal v okviru projekta MENTEMP (glej https://www.zrss.si/mentep/o
-projektu/).
Trditve smo oblikovali v okviru področij digitalna pedagogika, digitalno
vrednotenje in opolnomočenje učencev, pri tem pa smo dodali še področje
stališč študentov do rabe IKT v učenju in poučevanju.
Metoda
V okviru raziskave je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-neeksperi-
mentalna raziskovalna metoda.
Udeleženci
V preliminarno študijo je bilo neslučajnostno in namensko vključenih 262 štu-
dentov (18 moških, 6,9 , in 244 žensk, 93,1 ) Univerze na Primorskem, Pe-
dagoške fakultete. Povprečna starost udeležencev raziskave je bila 27,25 let (s
= 8,70; razpon 18–56 let). Udeleženci so bili študenti prve (179; 68,3 ) in štu-
denti druge stopnje študija (80; 30,5 ). Distribucija študentov glede na na-
čin študija pa kaže relativno uravnoteženost vzorca med rednimi (150; 57,3 )
in izrednimi (111; 42,4 ) študenti. Razporeditev udeležencev glede na letnik
študija prikazujemo v preglednici 2, glede na stopnjo študija oziroma študij-
ski program pa v preglednici 3.
55
Preglednica 2 Število (f ) in strukturni odstotek (f ) študentov glede na letnik študija
Letnik študija Skupaj
. . . . .
f
f , , , , , ,
Preglednica 3 Število (f ) in strukturni odstotek (f ) glede na program in stopnjo študija
Stopnja študija Študijski program f f
Prva stopnja Predšolska vzgoja ,
Druga stopnja Razredni pouk ,
Skupaj Edukacijske vede/Pedagogika ,
Inkluzivna pedagogika ,
socialna pedagogika ,
Izobraževanje odraslih in razvoj kariere ,
Zgodnje učenje ,
,
nje (ang. TET-SAT – Technology Enchaned Teaching – Self-Assessment Tool),
ki je nastal v okviru projekta MENTEMP (glej https://www.zrss.si/mentep/o
-projektu/).
Trditve smo oblikovali v okviru področij digitalna pedagogika, digitalno
vrednotenje in opolnomočenje učencev, pri tem pa smo dodali še področje
stališč študentov do rabe IKT v učenju in poučevanju.
Metoda
V okviru raziskave je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-neeksperi-
mentalna raziskovalna metoda.
Udeleženci
V preliminarno študijo je bilo neslučajnostno in namensko vključenih 262 štu-
dentov (18 moških, 6,9 , in 244 žensk, 93,1 ) Univerze na Primorskem, Pe-
dagoške fakultete. Povprečna starost udeležencev raziskave je bila 27,25 let (s
= 8,70; razpon 18–56 let). Udeleženci so bili študenti prve (179; 68,3 ) in štu-
denti druge stopnje študija (80; 30,5 ). Distribucija študentov glede na na-
čin študija pa kaže relativno uravnoteženost vzorca med rednimi (150; 57,3 )
in izrednimi (111; 42,4 ) študenti. Razporeditev udeležencev glede na letnik
študija prikazujemo v preglednici 2, glede na stopnjo študija oziroma študij-
ski program pa v preglednici 3.
55