Page 60 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 60
Sonja Čotar Konrad
60
Preglednica 6 Nasičenost dimenzij s posameznimi postavkami VIKT-š F F F F F F
Trditve , ,
, ,
IKT je koristna pri izvedbi pedagoškega procesa. , ,
IKT je koristna v procesu spremljanja učnih dosežkov učencev. , ,
Uporaba IKT izboljšuje pouk in učno izkušnjo učencev. , ,
Menim, da bi z uporabo IKT lažje načrtoval/-a svoje poučevanje. ,
IKT povečuje učinkovitost izvedbe dejavnosti/pouka. , Nadaljevanje na naslednji strani
Uporaba IKT učencem omogoča utrjevanje znanja.
Menim, da z uporabo IKT pri učenju in poučevanju lahko ustvarjamo nove ,
učne izkušnje za učence. –,
Uporaba IKT omogoča prilagajanje učenja tako, da to bolje ustreza predzna- –,
nju in spretnostim učencev. –,
Poznam IKT-orodja za samovrednotenje in/ali vrstniško ocenjevanje učencev.
Poznam IKT-orodja za namene spodbujanja kritičnega razmišljanja o la- –,
stnem učenju (bloganje, vloganje, uporaba You Tuba, eseji . . .).
Pri poučevanju bi znal/-a uporabljati IKT-orodja, s pomočjo katerih bi učenci
lahko kritično razmišljali o lastnem učenju.
Učence bi znal/-a usmerjati, kako se lahko s pomočjo IKT tudi samoocenju-
jejo.
IKT pozitivno vpliva na pisno izražanje učencev.
Z uporabo IKT pri poučevanju učenci lažje razvijejo sposobnosti sodelovanja
z drugimi vrstniki v skupini
Uporaba IKT pri poučevanju učence spodbuja k učinkovitejšemu učenju.
Uporaba IKT omogoča učencem omogoča učinkovitejšo obdelavo informa-
cije.
Uporaba IKT podpira učence pri samostojnemu učenju.
60
Preglednica 6 Nasičenost dimenzij s posameznimi postavkami VIKT-š F F F F F F
Trditve , ,
, ,
IKT je koristna pri izvedbi pedagoškega procesa. , ,
IKT je koristna v procesu spremljanja učnih dosežkov učencev. , ,
Uporaba IKT izboljšuje pouk in učno izkušnjo učencev. , ,
Menim, da bi z uporabo IKT lažje načrtoval/-a svoje poučevanje. ,
IKT povečuje učinkovitost izvedbe dejavnosti/pouka. , Nadaljevanje na naslednji strani
Uporaba IKT učencem omogoča utrjevanje znanja.
Menim, da z uporabo IKT pri učenju in poučevanju lahko ustvarjamo nove ,
učne izkušnje za učence. –,
Uporaba IKT omogoča prilagajanje učenja tako, da to bolje ustreza predzna- –,
nju in spretnostim učencev. –,
Poznam IKT-orodja za samovrednotenje in/ali vrstniško ocenjevanje učencev.
Poznam IKT-orodja za namene spodbujanja kritičnega razmišljanja o la- –,
stnem učenju (bloganje, vloganje, uporaba You Tuba, eseji . . .).
Pri poučevanju bi znal/-a uporabljati IKT-orodja, s pomočjo katerih bi učenci
lahko kritično razmišljali o lastnem učenju.
Učence bi znal/-a usmerjati, kako se lahko s pomočjo IKT tudi samoocenju-
jejo.
IKT pozitivno vpliva na pisno izražanje učencev.
Z uporabo IKT pri poučevanju učenci lažje razvijejo sposobnosti sodelovanja
z drugimi vrstniki v skupini
Uporaba IKT pri poučevanju učence spodbuja k učinkovitejšemu učenju.
Uporaba IKT omogoča učencem omogoča učinkovitejšo obdelavo informa-
cije.
Uporaba IKT podpira učence pri samostojnemu učenju.