Page 60 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 60
Sonja Čotar Konrad

60
Preglednica 6 Nasičenost dimenzij s posameznimi postavkami VIKT-š F F F F F F

Trditve , ,
, ,
 IKT je koristna pri izvedbi pedagoškega procesa. , ,
 IKT je koristna v procesu spremljanja učnih dosežkov učencev. , ,
 Uporaba IKT izboljšuje pouk in učno izkušnjo učencev. , ,
 Menim, da bi z uporabo IKT lažje načrtoval/-a svoje poučevanje. ,
 IKT povečuje učinkovitost izvedbe dejavnosti/pouka. , Nadaljevanje na naslednji strani
 Uporaba IKT učencem omogoča utrjevanje znanja.
 Menim, da z uporabo IKT pri učenju in poučevanju lahko ustvarjamo nove ,

učne izkušnje za učence. –,
 Uporaba IKT omogoča prilagajanje učenja tako, da to bolje ustreza predzna- –,

nju in spretnostim učencev. –,
 Poznam IKT-orodja za samovrednotenje in/ali vrstniško ocenjevanje učencev.
 Poznam IKT-orodja za namene spodbujanja kritičnega razmišljanja o la- –,

stnem učenju (bloganje, vloganje, uporaba You Tuba, eseji . . .).
 Pri poučevanju bi znal/-a uporabljati IKT-orodja, s pomočjo katerih bi učenci

lahko kritično razmišljali o lastnem učenju.
 Učence bi znal/-a usmerjati, kako se lahko s pomočjo IKT tudi samoocenju-

jejo.
 IKT pozitivno vpliva na pisno izražanje učencev.
 Z uporabo IKT pri poučevanju učenci lažje razvijejo sposobnosti sodelovanja

z drugimi vrstniki v skupini
 Uporaba IKT pri poučevanju učence spodbuja k učinkovitejšemu učenju.
 Uporaba IKT omogoča učencem omogoča učinkovitejšo obdelavo informa-

cije.
 Uporaba IKT podpira učence pri samostojnemu učenju.
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65